یارانه | یارانه معیشتی | یارانه نقدی

واریز 3 یارانه نقدی دهک 1 تا 9 با کد دستوری زیر | شارژ یارانه معیشتی 1 میلیون و 500 تومانی از امشب در حسابها + کد دستوری

یارانه نقدی تیر ۱۴۰۳ برای دهک‌های اول تا سوم واریز شد و دهک های 4 تا 9 در انتظار واریز یارانه نقدی این ماه خود هستند.

کدخبر : 19653
سایت سرگرمی روز :

 این گروه ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می‌کنند. یارانه دهک‌های چهارم تا نهم سی‌ام هر ماه واریز می‌شود و مبلغ آن ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بیستم هر ماه و یارانه دارو و حمل و نقل از ابتدای ماه واریز می‌شود.

واریز یارانه تیر ۱۴۰۳ با یک روز تاخیر برای دهک‌های اول تا سوم انجام شد. مبلغ یارانه نقدی این گروه ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

یارانه نقدی مرحله ۱۶۱ تیر ۱۴۰۳ به حساب ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد.

واریز یارانه این دهک‌ها در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور انجام شد.

طبق روال، یارانه دهک‌های اول تا سوم باید ۲۵ هر ماه واریز شود که این ماه با یک روز تاخیر انجام شد.

مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی ۲۰ هر ماه و یارانه دارو و حمل و نقل از ابتدای ماه واریز می‌شود.

از کجا بفهمیم که دهک چندم یارانه هستیم؟

«دهک درآمدی» عبارتی است که شاید تا پیش از عملیاتی‌شدن اجرای هدفمندی یارانه‌ها بیشتر در فضای دانشگاهی و در مقالات اقتصادی به کار برده می‌شد، اما با شروع اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در سال ۱۳۸۸، این عبارت وارد فضای رسانه‌ای کشور و موجب طرح این سوال در میان بسیاری از قشرهای جامعه شد که در کدام دهک یا به اصطلاح روزهای پیش از آغاز این طرح، در کدام خوشه قرار می‌گیرند؟

شما هم اکنون با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی «www.sso.my.gov.ir» و با وارد کردن تلفن همراه سرپرست خانوار می‌توانید از دهک خود مطلع شوید. همچنین در همین سایت، می‌توانید به دهک خود اعتراض کنید تا بررسی شود.

اعتبار یارانه برای همه یارانه‌بگیران در دهک‌های اول تا هفتم واریز شده و می‌توانند با مراجعه به ۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای و بیش از ۱۱۰ هزار فروشگاه خرد، خرید کالاها را انجام دهند.

این خانواده‌ها با مراجعه به برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و نصب این اپلیکیشن از نرم‌افزار «بازار» می‌توانند فروشگاه‌های نزدیک محل سکونت را شناسایی و برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به این مراکز خرید مراجعه کنند. همچنین سرپرست خانوار می‌تواند برای استعلام از مانده‌حساب کد دستوری # ۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری و سپس گزینه اول «موجودی یارانه سرپرست» را انتخاب کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۰۴ هزار و ۳۸۳ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

روح‌الله صالحی اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند (تحت حمایت و غیر تحت حمایت) طی ماه محرم و صفر از سوی کمیته امداد استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه در این ایام همه مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توزیع آنها و با حفظ کرامت انسانی انجام شده است، اضافه کرد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام و ترویج این فرهنگ که در کنار عزاداری‌ها، نگاه عزاداران و مومنان به نیازمندان هم باشد، مطرح است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۹۷ هزار و ۳۸۳ پرس غذای گرم و هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها ۲۶۸ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به دیگر پویش این نهاد در این ایام تحت عنوان «به عشق حسین (ع)‌» اشاره کرد و یادآور شد: در قالب این پویش، کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند که هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

به مناسبت ماه محرم ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان در عجب شیر توزیع شد.

به مناسبت ماه محرم۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به همت خیر عجب شیری آقای سیاوش علیزاده در بین افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی عجب شیر توزیع شد.

این پنجمین سال پیاپی است که این خیر در ایام محرم بیش از ۲ هزار بسته معیشتی را  در بین نیازمندان توزیع می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: