چرا باید با یک مرد کوتاه قد ازدواج کرد؟ 5 دلیلی که شما را به ازدواج با مرد قد کوتاه تشویق می کند

برخی از زنان ممکن است ایده ازدواج با یک مرد کوتاه قد را رد کنند، زیرا برای آنها مردانگی و قدرت شخصیت به طور غیر مستقیم با قد و قامت مرد مرتبط است.

کدخبر : 19684
سایت سرگرمی روز :

 با این حال، این به هیچ وجه درست نیست، مردانگی به همین جا ختم نمی شود و موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که بر موفقیت رابطه زناشویی تأثیر می گذارد. بلکه 4 دلیل به شما می دهیم که به خودی خود برای تشویق شما به ازدواج با مرد کوتاه قد کافی است، به خصوص اگر قد بلند و لاغری دارید.

1- مرد کوتاه قد بیشتر عمر می کند

مطالعه ای که در جزیره ساردینیا انجام شد نشان داد که به طور متوسط ​​یک مرد کوتاه قد دو سال بیشتر از یک مرد بلند قد عمر می کند. این مطالعه توضیحاتی را برای این موضوع ارائه کرد، زیرا ممکن است به دلیل کاهش آسیب DNA، افزایش توانایی جایگزینی سلول‌ها، افزایش بازده پمپاژ قلب، کاهش پروتئین واکنش‌گر C و افزایش گلوبولین اتصال دهنده به هورمون جنسی باشد.

2- مردان قد کوتاه متعهدتر هستند

بر اساس مطالعه ای که توسط دانشگاه نیویورک انجام شد، به نظر می رسد ازدواج با یک مرد کوتاه قد طولانی تر است، زیرا او به همسرش وفادار است و بیش از یک مرد قد بلند به تمام مسئولیت های زناشویی خود متعهد است.

3- مردان قد کوتاه در کارهای خانه بیشتر کمک می کنند

برخی از مطالعات علمی انجام شده توسط دانشگاه آمریکایی نشان داد که یک مرد کوتاه قد بیشتر از یک مرد قد بلند در کارهای خانه کمک می کند. حدود 8 ساعت و 28 دقیقه در هفته کار خانه را انجام می دهد، در حالی که یک مرد قد بلند این کارها را تنها 7 ساعت و 30 دقیقه در هفته انجام می دهد.

4- با یک مرد کوتاه قد، مجبور نیستید کفش پاشنه بلند بپوشید

قرار ملاقات و ازدواج با یک مرد کوتاه قد به این معنی است که می توانید بدون پوشیدن کفش پاشنه بلند با او وقت بگذرانید. با رگ به رگ شدن عضلات پا خداحافظی کنید!

مرد ایده آل برای شریک زندگی مردی است که درآمدی خوب داشته باشد و همواره آراسته و وفادار باشد و کمی قدش از متوسط پایین تر باشد. بر خلاف نظر عموم که تصور می کنند مردان قدبلند، تیره و خوش تیب گزینه های بهتری هستند، مطالعات نشان داده است که در زندگی مشترک، مردان ایده آل خصوصیات دیگری دارند.

مطالعات نشان داده است که صرف نظر از جذابیت های ظاهری، مردان کوتاه تر و تیره و در عین حال شیک پوش می توانند شریک های بهتری باشند. در واقع مردان کوتاه تر معمولا درآمد بیشتری دارند و بیشتر امکان دارد که در زندگی مشترک وفادار بمانند و علاوه بر این دوستان و روابط اجتماعی بهتری دارند و به قولی از این طریق یک سر و گردن از همتایان قد بلند خود بالاتر هستند.

در واقع در روابط طولانی همچون ازدواج مردان کوتاه قد بسیار مطلوب تر از مردان بلندقد هستند. نتایج تحقیقی که بر روی 5هزار خانواده انجام شد، نشان داد که مردان آن خانواده ها که بین 23 تا 45 سال بودند و در دو دسته کوتاه قد و بلندقد قرار داشتند، نشان داد که مردان کوتاه قد طلاق های کمتری دارند و بیشتر در انجام کارهای خانه به همسر خود کمک می کنند و به طور کلی نان آور بهتری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: