تست شخصیت | تست شخصیت شناسی

یک درخت بکشید تا بزرگترین رویای زندگیت مشخص بشه | تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی آنلاین یک درخت را بکشید، به شما می گویم شما کی هستید!

کدخبر : 19899
سایت سرگرمی روز :

قبل از ادامه خواندن تست شخصیت شناسی آنلاین، یک درخت بکشید! مهم نیست که کامل باشد، زیرا یک اثر هنری نیست.

بهتر است مانند کودکانی که می خواهند با تصاویر داستانی تعریف کنند، نقاشی کنید. وقتی کارتان تمام شد، نقاشی خود را بر اساس این جنبه ها تجزیه و تحلیل کنید!

تنه درخت چیست؟

پهن: آرام و صبور هستید، تقریباً می توانید چوب را روی پشت خود بشکنید. شما در برابر آزمایش ها مقاومت می کنید همانطور که یک درخت قوی در برابر آب و هوا مقاومت می کند. مهم نیست که چه موانعی بر سر راه شما قرار می گیرد، شما از چالش ها نمی ترسید و می توانید هر لحظه زندگی خود را از نو شروع کنید.

باریک: شما ذهن باز و ایده آل گرا هستید. شما می توانید نظرات دیگران را بشنوید و حتی آن ها را بپذیرید و می توانید احساسات دیگران را به شکلی مرموز تشخیص دهید.

بالا دو طرفه است: یعنی شما جنبه های مثبت و منفی هر موقعیت را می بینید. دلیل این امر این است که شما به راحتی می توانید خود را در موقعیت های دیگران تصور کنید، اما دقیقاً به همین دلیل است که اغلب قادر به تصمیم گیری نیستید. اگرچه همه اینها به این معنی است که شما نیز در رویدادها و مشکلات منفی فرصت ها را می بینید.

آیا درخت شاخه دارد؟

هیچ کدام وجود ندارد: اگر فقط خطوط کلی درخت را ترسیم کرده باشید، نشان می دهد که نیمکره راست شما تفکر شما را هدایت می کند، بنابراین همیشه به طور غریزی عمل می کنید و به شهود خود گوش می دهید.

بله: افراد چپ مغز به صورت منطقی و تحلیلی به دنیا می نگرند، شما هیچ چیز را به شانس نمی گذارید و قبل از اقدام، تمام برنامه های خود را تا انتها انجام می دهید.

بله: کارشناسان می گویند هر حرف نشان دهنده یک فکر است. شما دوست دارید با دوستانتان فکر کنید، تبادل نظر کنید و فلسفه بکنید. شما سوالات پیچیده را دوست دارید و اغلب پاسخ آنها را پیدا می کنید!

جنسیت: شما با اعتماد به نفس و قاطع هستید، قادر به تشخیص سریع یک موقعیت هستید، سپس یک برنامه تدوین می کنید و بلافاصله اقدام می کنید. شما جاه طلب هستید، بنابراین می دانید که زندگی شما دقیقا به کجا می رود!

آیا ریشه دارد؟

هیچ کدام وجود ندارد: شما روی آینده تمرکز می کنید، شما مستقل و آینده نگر هستید. ما مطمئن هستیم که شما در حال حاضر یک برنامه پنج ساله دارید، درست است؟ یا اگر نه، حداقل می دانید که برای تغییر خود و محیط خود دقیقاً چه کاری باید انجام دهید.

بله: ریشه ها نمایانگر خانواده و تاریخ هستند. میراث شما بخش مهمی از شخصیت شما است، شما وفادار، وفادار و مهربان هستید.

کجا کاشتش؟

درون زمین: شما به امنیت و ثبات نیاز دارید، پس سعی کنید همینطور باشید. شما دو پا روی زمین دارید و بنابراین عزیزانتان همیشه می توانند روی شما حساب کنند.

بالای یک کوه یا یک تپه: اگر درخت را روی یک قله کشیدید، این نشان می‌دهد که می‌خواهید نقاشی‌تان برجسته باشد، و جای تعجب نیست که شما جذابیت شایان ستایشی برای انجام آن دارید!

در گلدان: ترسیم درخت در عوض ایده عجیبی است، زیرا به این ترتیب چیزی قابل جابجایی را تصور می کنید که در واقعیت با هزار ریشه به زمین می چسبد. همه اینها به این نتیجه می رسد که دوست دارید سفر کنید و به دنبال ماجراجویی باشید و ترسی ندارید که در صورت لزوم زندگی خود را در یک چمدان ببندید.

چیز دیگری کشیده اید؟

پرنده یا حیوانی روی درخت: شما یک دوست وفادار هستید، روابط شما در زندگی شما حرف اول را می زند. شما تا آخر به عزیزان خود وفادار هستید و هر کاری برای آنها انجام می دهید، بنابراین فردی که بتواند خود را دوست شما خطاب کند، فرد خوش شانسی است.

گل های زیر درخت: چه چیزی می تواند دل انگیزتر از یک گل زیبا باشد؟ بنابراین، این نماد این است که شما موجودی مهربان و مهربان هستید که خوش بین و شاداب نیز هستید، بنابراین بودن در کنار شما واقعاً لذت بخش است.

علف زیر درخت: شما عاشق افرادی هستید که علف های تقریباً نرم را زیر پای دوستان خود تداعی می کنید تا قدم های آنها را آسان تر کنید. به عبارت دیگر، شما فردی مهربان و فهمیده هستید که هرکسی خوشحال می شود رازهای خود را در اختیار شما قرار دهد، زیرا می دانند که شما هرگز قضاوت نمی کنید و می دانید که چگونه با چند کلمه محبت آمیز آنها را از رنج خود رها کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: