بگو ماه تولدت چیه تا بگم چه جوری بدشانسی و از زندگیت دور کنی

چگونه با توجه به ماه تولد خود، بدشانسی را از زندگی خود دور کنید.

کدخبر : 20202
سایت سرگرمی روز :

هر یک از ما زمانی که به دنبال توضیحی هستیم و نمی‌توانیم آن را پیدا کنیم، به خرافات متصل می‌شویم، پس یاد بگیرید که چگونه از آنها برای از بین بردن شر اطراف خود استفاده کنیم.

مهر ماه

شما می خواهید از خودتان مطمئن به نظر برسید و مطمئن باشید که هیچ خرافاتی وجود ندارد، اما همه چیز شانسی است.

با این حال، برای برآورده شدن آرزوهایتان به سینه خود تف می‌کنید و فکر می‌کنید اگر از سر راه خارج نشوید، از شر بدشانسی خلاص می‌شوید. اگر به شما احساس خوب و مثبت می دهد، کار خوبی است!

آبان ماه

آیا نمی توانید قلمی را که قبلاً در مقطع کارشناسی با آن می نوشتید کنار بگذارید و هنوز فکر می کنید که برای شما شانس آورده است؟

سپس مطمئناً فکر می کنید که فقط شما می توانید بدشانسی را از خود دور کنید. مطمئناً چیزهایی دارید که احساس می‌کنید به شما کمک کرده‌اند و با آنها ارتباط برقرار می‌کنید تا در آینده بسیار خوش‌بین‌تر و مطمئن‌تر باشید.

آذر ماه

اگر نعل اسبی را زیر پرتو قرار دهید و مطمئناً شیئی از یکی از عزیزانتان داشته باشید که احساس می کنید در زمان سختی به شما کمک می کند، می توانید بدشانسی را از بین ببرید.

هیچ اشکالی ندارد که قدرت خود را در انواع اشیاء پیش پا افتاده پیدا کنید، به خصوص اگر آنها شما را خوشبین تر کنند و بیشتر شیشه را ببینید.

دی ماه

به دنبال چهار گل یاس گلبرگ هستید؟ سپس مطمئناً خود را به چیزهایی متصل می کنید که بدشانسی را می شکند و معتقدید که آنها شانس را وارد زندگی شما می کنند.

همیشه سعی کنید جنبه خوبی از اتفاقاتی که برای شما می افتد را ببینید و گاهی اوقات به دنبال خوبی ها باشید حتی اگر در جایی به خوبی پنهان شده باشد. و در صد متری آخر برنامه های خود را تغییر ندهید وگرنه پشیمان خواهید شد!

بهمن ماه

از انجام کارهای مهم در روز سیزدهم خودداری کنید، بلکه در روزهایی که شما را به طرز غم انگیزی رقم زدند، خودداری کنید.

سعی کنید با برنامه ریزی برای پایبندی به انرژی های منفی و با دوری از مکان هایی که خاطرات ناخوشایند ایجاد می کنند، از شر آنها خلاص شوید. حتی برخی از وسایلی را که می پوشیدید در زمانی که احساس بدشانسی می کردید کنار بگذارید.

اسفند ماه

شما به خرافات اعتقاد دارید، یا بهتر است بگوییم به روال مردم، که در آن متولد شده اید.

شما نمی خواهید از مراحل مهم بگذرید، زیرا در غیر این صورت، فکر می کنید آنها برای شما بدشانسی خواهند آورد. همانطور که سنت می گوید ازدواج کنید، فرزندتان را طبق معمول غسل تعمید دهید و قوانین بزرگترها را در نظر بگیرید، اما در حد اعتدال!

فروردین ماه

شما به این خرافات اعتقاد دارید که اگر از جاده بپیچید برای شما بد خواهد بود، همچنین اگر گربه سیاهی از مسیر شما عبور کند، بنابراین باید بیشتر روی پیشنهاد خودکار کار کنید.

برای اینکه فکر کنید از بدشانسی فرار کرده اید، باید یک مراسم به ظاهر پیش پا افتاده انجام دهید. سه قدم به عقب برگرد و به راهت ادامه بده انگار همه چیز را ریست کرده ای! و برای صحبت در مورد چیزهای جدی، باید از عجول بودن دست بردارید، این نقصی است که برای شما شکست می آورد.

اردیبهشت ماه

برای اینکه با این تصور زندگی نکنید که بدشانسی شما را تعقیب می کند، باید درگیر اتفاقات بی اهمیتی باشید که آنها را نشانه های خوبی می دانید.

بیهوده نیست که هر از گاهی اشیایی را روی زمین پیدا می کنید یا زمانی که دقیقاً خوشحال نیستید رنگین کمانی در آسمان ظاهر می شود. و حتی اگر نمی خواهید به آن اعتراف کنید، هر چه انتظارات شما بیشتر باشد، بدشانسی بیشتری خواهید داشت.

خرداد ماه

شما با این تصور زندگی می کنید که چرخ در حال چرخش است، بنابراین هر کار بدی که انجام دهید بدشانسی را برای شما جذب می کند.

با این حال، این ترس شما را به عنوان یک فرد بسیار مسئولیت پذیرتر و بسیار بهتر از افراد دیگر می کند. قبل از گفتن یا عمل کردن، دو بار فکر کنید، و مطمئناً زندگی شما عاری از شر خواهد بود.

تیر ماه

شما به تأثیرات منفی اطرافتان، ستارگان، و همچنین ارواح اعتقاد دارید، بنابراین برای محافظت از خود و عزیزانتان هر کاری انجام می دهید.

چشم زخم ها از خانه و بدن شما محافظت می کنند، بنابراین شما همیشه حداقل یک دستبند با چنین قدرت های معجزه آسایی خواهید داشت.

مرداد ماه

شما به نشانه های الهی اعتقاد دارید و وقتی اتفاق بدی می افتد باید فوراً اقداماتی را برای جلوگیری از بدشانسی انجام دهید.

همیشه زمانی که احساس می‌کنید اتفاق بدی در حال رخ دادن است، اقدامات احتیاطی را انجام دهید، به خصوص اگر برای شما مهم باشد. از سر راه خود خارج نشوید و یکی از سنگ های زودیاک خوش شانس خود مانند توپاز را بپوشید.

شهریور ماه

طبیعت کمال گرا شما گاهی شما را کمی پارانویا می کند، به همین دلیل به نشانه هایی که برای شما ارسال می شود اعتقاد دارید و از ترس تکرار تاریخ تا حد امکان از قرار دادن خود در موقعیت هایی که خاطرات ناخوشایندی را برای شما رقم می زند اجتناب می کنید.

 

اگر با یک بدبختی روبرو شده اید، با اجتناب از هر چیزی که شما را به یاد آن موقعیت می اندازد، بدشانسی را دفع کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: