بسته معیشتی | بسته حمایتی | سبد کالا

فوری/آغاز توزیع بسته معیشتی دولت تا پایان ماه صفر | دریافت بسته معیشتی جدید دولت با کد دستوری#۰۲۱*۸۸۷۷*

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از توزیع ۸۷ هزار و ۷۳۳ بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی (ع) خبر داد.

کدخبر : 20374
سایت سرگرمی روز :

 محمد دهرویه با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی گفت: این پویش از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: طبق آمار ثبت شده از ابتدای ماه محرم تاکنون ۸۷ هزار و ۷۳۳ بسته معیشتی با همکاری خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و سازمان‌ها میان نیازمندان در سطح استان تهران توزیع شده است.

دهرویه به توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی میان نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای ماه محرم با همکاری ۲۷۳ آشپزخانه طرح اطعام حسینی نیز ۴ میلیون و ۴۲۵ هزار وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران اضافه کرد: برای تهیه این تعداد غذای گرم و بسته معیشتی ۶۱۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

وی به روش های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بهداشتی خبر داد.

جلال هاشم زهی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر همیشه به دنبال شناسایی خانواده‌های کمتر برخوردار است که با حفظ کرامت به آنان یاری رساند.

وی افزود: تعداد ۳۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی باارزش یک میلیارد و ۸۵۷ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال و باهمت هلال‌احمر و کمک خیرین شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان خاطرنشان کرد: محتویات هر یک از این بسته‌ها شامل چای، روغن، رشته، عدس، نخود، لوبیاقرمز، قند، سویا، رب، مایع ظرف‌شویی، صابون، مایع دستشویی و شامپو بود.

 وی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌ها در واحد داوطلبان هلال‌احمر استفاده از توان توانمندان برای نیاز نیازمندان است و تمامی کمک‌ها از طریق خیرین و داوطلبین جمعیت جمع‌آوری می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این کمک‌ها در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌شوند در همین راستا از خیرین و داوطلبان استان تقاضا داریم ما را در این راه همراهی کنند.

وی درباره روش کمک‌های نقدی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان و خیرین و حامیان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای این طرح از طریق شماره‌حساب ۲۱۹۹۷۱۵۳۷۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۰۰۳۱۴۶۰ نزد بانک ملت واریز کنند.

رییس کمیته امداد شهرستان بجستان گفت: حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ بسته معیشتی در طرح اطعام و احسان حسینی شهرستان در دهه اول محرم توزیع شده است. 

محمد مرتضوی بیان کرد:  در طرح اطعام حسینی ۳ آشپزخانه شهرستان تاکنون ۹۲۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۶۶۷ میلیون تومان را طبخ و توزیع کرده اند. 

رییس کمیته امداد شهرستان بجستان: گفت: همچنین توسط سه مرکز نیکواکری شهرستان در راستای اجرای طرح احسان حسینی تاکنون ۵۰ سبد معیشتی به ارزش حدود ۱۳ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی در ادامه به توزیع ۴۱ کیلوگرم  گوشت گوسفندی بین بیماران زمین گیر امداد شهرستان به همت خیرین  شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در چهار ماه سالجاری ۶ میلیارد و ۴۳۰میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت این شهرستان پرداخت شد.

حسین بریمانی ورندی افزود: هر ماه به خانوار‌های تحت حمایت کمک معیشت برای تامین نیاز‌های اساسی و معیشت آنها پرداخت میگردد.

وی بابیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان و از کار افتادگان هستند گفت: ارائه خدمات مسکن، برگزاری اردو‌های زیارتی، فرهنگی و آموزشی، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه، خدمات درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خودکفایی ازجمله خدمات این نهاد برای کمک به حل مشکل خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت است.

وی خاطر نشان کرد در شهرستان سوادکوه شمالی حدود۱۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از توزیع ۱۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بعد از ماه صفر خبر داد.

صیادی گفت: این جهیزیه‌ها به همت کمیته امداد تهیه شده و قرار است با همکاری لشگر ۱۶ زرهی قزوین بعد از ماه صفر در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است.

وی، ارزش هر سری جهیزیه را معادل ۳۷ میلیون تومان بیان کرد..

ایشان افزود: با توجه به حمایت از کالای ایرانی تمامی اقلام از اجناس ایرانی و بدون واسطه و مستقیم از تولید کنندگان ایرانی تهیه شده است.

محمدصیادی عنوان کرد: از ابتدای امسال ۲۶۲ نوعروس در پشت نوبت جهیزیه قرار داشتند که با این سری جهیزه که توزیع می شود تعداد ۱۱۹ نوعروس دیگر پشت نوبت جهیزیه قرار خواهند داشت.

به گفته وی، با مشارکت خیرین و تخصیص اعتبار به زودی به این نوعروسان هم جهیزیه تحویل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: