طالع بینی | ماه تولد

عشق در خونه متولدین این ماه ها را در آخر هفته می زند | طالع بینی واقعی

این نشانه ها برای تجربه یک سری سورپرایزهای عاشقانه آماده می شوند که می تواند مسیر زندگی آنها را تغییر دهد.

کدخبر : 20380
سایت سرگرمی روز :

 

در آخر این هفته هیجان انگیز خواهیم فهمید که ستاره ها چه چیزی از نظر روابط و عشق برای آنها در نظر گرفته اند.

تیر ماه: آغازی جدید در عشق

این زمان بسیار مهمی برای بومیان تیر ماه است، زیرا ستارگان برای به ارمغان آوردن یک شگفتی غیرمنتظره به دنیای عشق آنها همسو می شوند.

شروع هفته ممکن است شبیه هر روز دیگری به نظر برسد، اما همه چیز در اواسط هفته چرخشی هیجان انگیز خواهد داشت. تعجب خواهید کرد اگر متوجه شوید کسی که همیشه آن را فقط یک دوست می دانستید، در تلاش است تا قلب شما را به دست آورد.

ستاره ها نشان می دهند که این شخص همیشه به شما علاقه داشته است، اما از اعتراف کردن به شما می ترسد. اجازه نده غافلگیری شما را بترساند، تیر. این می تواند فرصتی باشد که برای ایجاد یک رابطه عمیق و معنادار منتظرش بوده اید. با احساسات خود باز و صادق باشید و بگذارید عشق در این هفته وارد زندگی شما شود.

مرداد ماه: بازگشت شعله عاشقانه

مردادی در آخر این هفته در آستانه سفری به خط حافظه است، با احتمال برافروختن دوباره شعله ای که مدت ها از آن گذشته است.

شروع هفته ممکن است معمولی به نظر برسد، اما در پایان، پیامکی یا تماسی از شخصی دریافت خواهید کرد که برای مدتی ارتباط خود را با او قطع کرده اید. این شخص می تواند یک شریک سابق یا یک دوست قدیمی باشد که با او رابطه عاشقانه قوی داشتید.

ستاره ها نشان می دهند که این ملاقات تاثیر بسزایی در زندگی عاشقانه شما خواهد داشت. ممکن است متوجه شوید که در طول سال‌ها هم تغییر کرده‌اید و هم رشد کرده‌اید، و این می‌تواند به یک ارتباط مجدد عمیق و پرشور منجر شود. لئو دلتنگ باش و بگذار جادوی عشق این هفته تو را غافلگیر کند.

بهمن ماه: یک ارتباط غیرمنتظره

بهمنی هابه ماهیت مستقل خود معروف هستند، اما این هفته ستاره ها آنها را با یک ارتباط غیرمنتظره غافلگیر خواهند کرد. ممکن است شخصی را ملاقات کنید که به طور کاملا غیر منتظره توجه شما را به خود جلب کند. این شخص ممکن است از طریق یک برخورد تصادفی یا از طریق کسب و کار جدیدی که شروع کرده اید وارد زندگی شما شود.

ستاره ها نشان می دهند که این ارتباط شدید و پرشور خواهد بود. ممکن است شخصی با علایق مشابه شما یا شخصی باشد که جهان بینی شما را با شما در میان بگذارد. برای این فرصت جدید باز باشید و بگذارید جادوی عشق شما را در این هفته به سفری خارق العاده ببرد.

دی ماه: یک قدم به جلو در عشق

برج دی به عزم و تعهد خود معروف هستند و در این هفته می توانند گام مهمی در روابط عاشقانه خود بردارند. اگر در حال حاضر در یک رابطه هستید، ممکن است شجاعت رسیدگی به یک موضوع مهم را پیدا کنید که برای مدت طولانی مورد غفلت قرار گرفته است.

ستاره ها نشان می دهند که این گام به جلو می تواند به صمیمیت و درک بیشتر در رابطه شما منجر شود. اگر مجرد هستید، ممکن است در نهایت شجاعت داشته باشید که احساسات خود را به کسی که مدتی به او علاقه مند بوده اید اعتراف کنید. این هفته زمان مناسبی برای رویارویی با ترس های خود و حرکت رو به جلو در عشق است، برج دی.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: