فال قهوه 21 مرداد ماه | بیا اینجا ببین ته فنجونت چی نشون میده

فال قهوه ارمنی سبکی از فال قهوه است با پیش بینی های دقیق تر از آینده که در ادامه برای متولدین هر ماه را در این مقاله گردآوری کرده ایم.

کدخبر : 20479
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه ارمنی متولدین فروردین ماه

از کسی که مدتهاست از زندگیت رفته خبری میشنوی.خبر ازدواج یکی از نزدیکانت در راه است که با حضور در این جشن کلی اتفاقای خوب برات میفته.

وانوش برات میبینه که راه مالی  داره برات باز میشه. قرار ملاقات کاری داری که موافقتش برات عالی افتاده .فرزندت راهی سفر هست براش صدقه بزار .اگر سمیه یا سعید نامی هستی یه پولی با ضریب 8 بهت میرسه.از طرف کسی که تو اسمش حرف ل داره یک خبر خوب میشنوی.

فال قهوه ارمنی متولدین اردیبهشت

بدو بدو برات افتاده.مراقب باش یک نفر با قد و بالای بزرگ حقت و میخوره. از کسی که حروف س داره یک خبر خوب دریافت میکنی.فاصله گرفتن از آدم ها تو این روزها برات عالی هست.

کسی که توشماره تلفنش 7 داره باهات تماس می گیره و یه خبر شوکه کننده بهت میده.سلامتیت در خطره مراقب باش .از لحاظ عشقی و احساسی به آرامش میرسی.سر درد داری این روزها که خیلی نگران کننده نیست و به زودی برطرف میشه.

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین خرداد

یه آقای قد بلند که قول کاری رو بهت داده بود بالاخره انجامش میده.یکم تنهای و در حال حاظر احساس تنهایی داری. تا 28 از این تهایی در میای و با کسی که تو حرفش م و س هست به یک جشن دعوت میشی.شریک احساسی یا همسرت دوست داره و این سردی و گره ای که افتاده به زودی بر طرف میشه.

مسافرت با خانواده داری که حسابی بهت خوش میگذره و تو 3 روز آینده خبر خیلی خوشحال کننده ای میشنوی.

فال قهوه ارمنی وانوش متولدی تیر ماه

 

قرداد کاری داری که به خوبی و خوشی انجام میشهویه رفت و آمد پزشکی برات افتاده که یکم نگران کننده است و بهتر پیگیرش باشی.تا دو روز آینده خبر خوش میشنوی که از طرف یه آقایی که م و نون ح داره یه خبر خوش میشنوی.جا به جایی برات افتاده که خیلی تو رونق کسب و کارت تاثیر داره

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین مرداد ماه

یکم بهم ریخته ای که به خاطر حال و هوای و گرمای این روزهاست.تو فکرت هست که شخصی و جذب خودت کنی که موفق میشی و به خواستت میرسه.ثبت و سند ماشین تو فال افتاده که برات خوبه و دست یک خانم برات رو میشه که شوکه میشی با شنیدنش.دل شکستگی و اشکی که ریختی با پول زیادی که به حسابت میاد برطرف میشه

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین شهریور ماه

دروغ و پنهان کاری شخصی برات روز میشه.یک راهی و میری اشتباه و بر میگرده پس چشم بسته تصمیم نگیر و قبلش فکر کن.یک دوره همی خانوادگی داری که با یک حمایت خانوادگی یک پول هنگفت به دستت میرسه . از اونی که منتظر خبر هستی یک خبر ناراحت کننده میشنوی که دلتو میشکنه .

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین مهر ماه

برات خوشحالی احساسی افتاده.فاصله ای که بینتون هست با یک دیدار برطرف میشه. یک کار اداری داری که با رفت و آمد زیاد برطرف میشه.یک مسافرت هوایی برات افتاده که خیلی خوش میگذرهو در اطرافت حسود و دشمن زیاد داری صدقه بده تا چشم بد از خودتو زندگیت دور بشه.

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین آبان

انرژی منفی دور و برت هست.پولی که منتظرش هستی به دستت میرسه اگر نیت جا به جایی داری امسال حتما انجام میشه.تو فکر رفتن به یک سفر راه دور هستی که راهش برات باز میشه.مشکلاتی که تو رابطه احساسی داری برات حل میشه.از نظر مالی به مضیقه میفتی که توی 7 وعده به پایان میرسه و تو جایی که داری سرمایه گذاری میکنی بیشتر تحقیق کن

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین آذر ماه

یک مقدار دلگیری و دلخوری داری که توی 3 وعده زمانی رفع میشه این دلخوری.برات لیست شدن کارهات افتاده که موفقیت تحصیلی و کاری داری و شریک عاطفیت نگرانی داره که خیلی دلتنگ هست و یک دیدار داری.از بهمن ماهی یک خبر های خوش بهت میرسه که کلی خوشحال میشی.

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین دی ماه

انقدر خوبی که همه عاشقت میشنوآدم های گربه صفت دور و برت زیاد هستن  و هرکی بهت بد کنه همون موقع چوبش رو میخوره.خیلی حساس هستی و زود تو لک میری.علت ناراحتی و بغض هات به زودی برطرف میشه.علامت بی نهایت برات افتاده عشق و ثروت قراره زندگیت و پر کنه

فال قهوه ارمنی متولدین بهمن ماه

دیر بجنبی کیس احساسیتو از دست دادی.وقت این شده که در برابر اطرافیانت از خودت دفاع کنی و بی زبون نباشی.مشکلاتی تو فالت افتاده که احساس میکنی به ته خط رسیدی ولی یه نور امید باعث نجاتت میشه .راه های تیکه تیکه برات افتاده که خسته میشی مثل جا به جایی و مهاجرت پس کم نیار چون به زودی به خواستت میرسی.

فال قهوه ارمنی وانوش متولدین اسفند ماه

صاحب فال اگر بخواد کاری رو انجام بده حتما میتونه موفق شدنت حتمی هست.آدم های منفی دورت هست که همیشه میگن نمیشه و نمیتونی پس بهتره این دشمن هارو کنار بزاری.حرفاتو به کسی نزن و تا کاهات به اتمام نرسیده به کسی نگو. از جایی که هستی بلندشو و یه مهارت تازه یاد بگیر 4 وعده دیگه برات برآورده شدن ارزو هست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: