تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

شخصیت موجود اسطوره ای روح شما چیست؟ | پری دریایی،ققنوس،اژدها و ...

آیا داستان های مربوط به موجودات اساطیری برای شما جذاب است؟

کدخبر : 20487
سایت سرگرمی روز :

آیا تاریخ و ماجراجویی به شما احساس زنده بودن می دهد؟ ما یک تست روانشناسی سرگرم کننده داریم که شخصیت موجود افسانه ای شما را بر اساس شاخص نوع محبوب Myers–Briggs پیدا می کند.

از این تست روانشناسی موجودات افسانه ای لذت ببرید تا قدرت درونی خود را آزاد کنید. موجودات افسانه ای واقعی یا صرفاً تخیلات هستند، این یک بحث بی پایان است. تحقیقات متعدد بر روی موجودات اساطیری نشان داده است که نمونه هایی از حیوانات به اندازه غول پیکر وجود داشته که خیلی زودتر منقرض شده اند. 

اعتقاد بر این است که این موجودات دارای قدرت های فوق العاده هستند و اکثر آنها می توانند هر بزرگسالی را با زیبایی تخیلی و جذابیت خود به سرزمین پریان ببرند.  بنابراین، آیا شما هم عاشق اسطوره شناسی هستید که در دنیای موجودات اساطیری باستانی گم می شوید؟

چرا متوجه نمی شوید که کدام ویژگی های این موجودات را دارید؟

امتحان تست شخصیت موجودات اسطوره ای: شما کدام موجود هستید؟ کشف شخصیت موجود اسطوره‌ای شما می‌تواند بینش‌های شگفت‌انگیزی در مورد شخصیت شما و نحوه رویکرد شما به زندگی ارائه دهد.

آیا شما یک اژدهای پری دریایی، اسب شاخدار یا ققنوس هستید؟

1. اگر شما یک شخصیت ISFP هستید، پس یک پری دریایی  هستید .

عنصر مرتبط: آب 

ویژگی های شخصیتی: تخیلی، قوی، حاکم پری دریایی ها موجوداتی رمانتیک و مبتکر هستند که نمادهای تزلزل ناپذیر آزادی در افسانه ها و اسطوره ها بوده اند.

اگر در حین شرکت در تست شخصیت موجودات افسانه ای خود را تخیلی و ماجراجو می بینید، شباهت هایی با یک پری دریایی و یک پری دریایی دارید.  این افراد معمولاً با پری دریایی طنین انداز می شوند. با این حال، پری دریایی با داستان های اساطیری نیز همراه است که در آن اغلب ملوانان را می ترسانند.این افراد  براساس اصول خود عمل می‌کنند تا منطق، هیجان، یا عملی بودن مسائل.

آنها در هنگام تصمیم‌گیری برای حرکت رو به جلو، در پی افتخار، زیبایی، اخلاق و فضیلت هستند.این ویژگی‌ها در بهترین حالت خود افراد دارای گونه شخصیتی میانجی را قادر به برقراری ارتباط عمیق با دیگران، صحبت کردن به‌سادگی با زبان استعاره و مثل، و درک و ایجاد نمادهایی برای در میان گذاشتن ایده‌های خود می‌سازد. میزان قوت این سبک ارتباطی شهودی تا سطح آثار هنری است 

  همچنین نمادی از طبیعت قدرتمند، قابلیت های حاکم و احساس قوی فردیت است. آنها همچنین به ایده آل های خود پایبند هستند و آنها را برای کسی به خطر نمی اندازند.

2.اگر شخصیت ENFP (شخصیت جنگجو) شما اژدها هستید

 عناصر مرتبط: آتش

ویژگی های شخصیتی: قدرت، شجاعت، اراده اژدهاها موجودات قدرتمند و باشکوهی هستند که اغلب به عنوان نگهبانان گنج و خرد باستانی به تصویر کشیده می شوند. افرادی که با اراده ای آتشین با هر چالشی روبرو می شوند معمولاً با این موجود قدرتمند، شگفت انگیز و بحث برانگیز طنین انداز می شوند.

این موجود با تیپ های شخصیتی (برونگرا، شهودی، تفکر، قضاوت) مرتبط است. ارتباط شما با عنصر آتش نشان دهنده جسارت، اشتیاق و شجاعت تسلیم ناپذیر شماست.

اژدها رهبرانی متولد می شوند که از طریق اقتدار خود مردم را تشویق می کنند و می توانند هر مانعی را شکست دهند. علاوه بر این، قدرت و توانایی شما برای بازیابی سریع پس از ناکامی ها باعث می شود تا در هر کاری که انجام می دهید بسیار تأثیرگذار باشید.

شخصیت پیکارگر یک روح به‌راستی آزاد است. آن‌ها اغلب به مهمانی‌ها جان می‌بخشند، اما کمتر به هیجان محض و لذت بردن از لحظه علاقه‌مند هستند تا بهره‌گیری از ارتباطات اجتماعی و عاطفی که با دیگران دارند. این افراد جذاب، مستقل، پرانرژی و دلسوز را که 7% درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند مطمئناً می‌توان در هر جمعیتی شناخت.

3. اگر با شخصیت INFP شناسایی می کنید به احتمال زیاد پگاسوس هستید

عناصر مرتبط: رعد و برق و تندر

ویژگی های شخصیتی:  شجاع، قدرتمند، شهودی نماد معروف آزادی، شجاعت، قدرت و زیبایی پگاسوس است. پگاسوس که از گردن پوزئیدون سرچشمه می گرفت و با خون مدوسا آغشته شده بود، اسب سفید با شکوهی بود که دارای توانایی های پرواز بود. او به دلیل توانایی خود در رسیدن به ارتفاعات عظیم، نماد هدایت الهی یا صعود به بهشت ​​شد.

افراد تیپ شخصیتی INFP (درونگرا، شهودی، احساسی و ادراک کننده) با پگاسوس ارتباط دارند و روح شجاع و قلب بزرگی دارند. تخیل آنها بی حد و حصر است و افکار پرشورشان اغلب آنها را به سفرهای خارق العاده می برد. 

خوشبختانه افراد گونه شخصیتی می‌دانند چگونه به آرامش برسند و کاملاً قادر به تبدیل کردن خود از آرمانگرایی پرشور در محل کار به روحی آزاد و خیال‌پرداز و مشتاق در هنگام رقص هستند، و این امر اغلب چنان به‌طور ناگهانی رخ می‌دهد که حتی می‌تواند نزدیکترین دوستانشان را متعجب کند.

بودن در جمع به آنها فرصت برقراری روابط عاطفی با دیگران را نیز می‌دهد و باعث می‌شود انگیزه دوستان و همکاران خود را درک کنند. آن‌ها بر این باورند که هر کس باید زمان صرف کند تا احساسات خود را بشناسد و ابراز نماید و همدلی و اجتماعی بودن آنها باعث می‌شود به‌طور طبیعی این مسئله به موضوع گفتگویشان تبدیل شود.

4. اگر تیپ شخصیتی ENFJ دارید، شما یک تکشاخ هستید

عناصر مرتبط: زمین

ویژگی های شخصیتی: مهربانی، خلوص، تخیل طبق این مسابقه موجودات افسانه ای، اسب شاخدار موجوداتی عرفانی و مسحورکننده هستند که نماد خلوص و لطف هستند. اگر شما نیز عاشق صلح هستید و سعی می‌کنید هماهنگی را به محیط اطراف خود بیاورید، ممکن است فردی با شخصیت تک شاخ باشید.

به طور کلی، افراد ENFJ (برونگرا، شهودی، احساسی، قضاوت کننده) با نوع تکشاخ ارتباط دارند. شخصیت های تک شاخ به زمین متصل هستند و آنها را زمینگیر، مهربان و تخیلی می کند. آنها با روحیه خلاقانه ای که نامحدود به نظر می رسد، جادو و شگفتی را به زندگی روزمره می آورند. خوش بینی و آرزوی صلح آنها را به نوری روشن برای اطرافیانشان تبدیل می کند.

در واقع ترکیب بسیار منحصر به فردی از صفات را دارند: آنها هرچند نرم و ملایم سخن می‌گویند اما عقاید بسیار راسخی دارند و به‌طرزی خستگی‌ناپذیر در راه اندیشه‌ای که به آن باور دارند مبارزه می‌کنند. افراد دارای این گونه شخصیتی قاطع و بااراده هستند، اما به‌ندرت از این انرژی برای منافع شخصی استفاده می‌کنند - کارهای خود را با خلاقیت، ابتکار، اعتقاد راسخ و حساسیت انجام می‌دهند اما نه در پی خلق مزیت بلکه در پی ایجاد تعادل هستند.

مساوات‌طلبی و مفهوم کارما تفکرات بسیار جذابی برای حامیان است و آنها معتقدند هیچ چیز همانند استفاده از عشق و شفقت برای نرم کردن دل ظالمان به جهان کمک نمی‌کند.

 

5. اگر تیپ شخصیتی شما ESTP است، شما یک ققنوس هستید

عناصر مرتبط: هوا

ویژگی های شخصیتی: دگرگونی، تاب آوری، سازگاری ققنوس نماد تولد دوباره و دگرگونی است که از خاکستر خود برمی خیزد تا دوباره شروع شود. اگر مانند ققنوس هستید، انعطاف پذیر و سازگار هستید. علاوه بر این، شما به هوا متصل هستید و متفکر و آماده تغییر هستید. 

افرادی که دارای تیپ های شخصیتی ESTP (برونگرا، حسگر، تفکر، ادراک) هستند، با فونیکس طنین انداز می شوند. این شخصیت ها هر پایانی را به عنوان یک شروع جدید می بینند که توانایی شگفت انگیزی برای غلبه بر مشکلات و اختراع مجدد خود نشان می دهد.

توانایی شما برای تغییر و رشد، الهام بخش کسانی است که تکامل مداوم و روحیه قوی شما را می بینند. بنابراین، شما کدام شخصیت اسطوره ای هستید؟ بنابراین، آیا شخصیت موجود اسطوره ای خود را از این مسابقه موجود اسطوره ای پیدا کردید؟ تیپ شخصیتی خود را بررسی کنید و دریابید که کدام شخصیت بیشتر با شما مطابقت دارد. موجود اسطوره ای روح خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: