وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری ۵۰ میلیون تومانی با واریز آنی برای همه | دریافت وام بدون ضامن با اقساط ۳۶ ماهه

بانک شهر برای مشتریان خود شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبارسنجی امتیاز آنان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس را فراهم کرده است.

کدخبر : 20532
سایت سرگرمی روز :

 این تسهیلات فقط به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب، امتیاز و همچنین میانگین حساب مناسب داشته باشند. سقف مبلغ این وام فوری ۵۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

بانک شهر برای مشتریان خود شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبارسنجی امتیاز آنان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس را فراهم کرده است. این تسهیلات فقط به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب، امتیاز و همچنین میانگین حساب مناسب داشته باشند. سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

متقاضی دریافت این طرح در ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کند. پس از گذشت سه ماه از افتتاح این حساب و  کسب امتیاز، متقاضی می‌تواند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس مراحل بعدی را برای دریافت این وام طی کند و نیازی به مراجع حضوری به شعب بانک شهر برای دریافت این تسهیلات نیست.

وام‌گیرنده باید از طریق اعتبارسنجی و اعتبار شغلی به بانک شهر ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط وام، ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی شخص متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

بانک شهر همواره در تلاش است به منظور جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط آن‌ها انواع طرح‌های تسهیلاتی را ارائه بدهد. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه، «اساتید» است که وام آن برای افراد واجد شرایط به 200 میلیون تومان می‌رسد.

 اساتید و فعالان آموزش و پرورش که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک شهر تمایل دارند باید سپرده گذاری مورد نیاز این تسهیلات را داشته و دارای حداقل سه ماه میانگین حساب باشند. ضامن رسمی کسر از حقوق به همراه سند ملکی ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات است.

سود این وام 23 درصد بوده و پس از دریافت طی 48 ماه امکان بازپرداختش وجود دارد. البته در صورتی که بانک شهر مجوز صادر کند، امکان بازپرداخت اقساط تا 60 ماه نیز موجود است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه، مقدار هر قسط این تسهیلات به 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان می‌رسد. کل سود وام 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن تقریبا 339 میلیون و 243 هزار تومان خواهد بود.

بانک شهر به منظور رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی، وام 150 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به مشتریان خود اعطا می‌کند.

حداقل میزان سپرده برای افتتاح حساب قرض‌الحسنه و دریافت وام 1 میلیون تومان است. سقف وام اعطایی 150 میلیون تومان بوده و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 5 سال تعیین شده است.

این نوع وام تنها مشمول 4 درصد کارمزد شده و بهره‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد. افراد می‌توانند برای رفع نیازهای ضروری، تهیه جهیزیه و هزینه ازدواج، تأمین مخارج درمان، خرید و تعمیر مسکن و فراهم کردن هزینه‌های تحصیلی برای دریافت این تسهیلات بانک شهر درخواست دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: