وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام 5 تا 500 میلیونی بدون ضامن برای همه با اقساط 60 ماهه | وام فوری با دریافت آسان و تحویل آنی

متقاضیان وام فوری طرح پژواک بانک پارسیان، می‌توانند با سپرده‌گذاری، تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند. میزان سقف وام و نرخ سود به انتخاب وام‌گیرنده خواهد بود.

کدخبر : 20577
سایت سرگرمی روز :

بانک پارسیان به منظور عرضه تسهیلات ارزان، سریع و آسان، با سقف تعیینی توسط متقاضی و بدون نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار، طرح تسهیلاتی پژواک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مشتریان بانک پارسیان برای استفاده از این تسهیلات، می‌توانند با افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک ساله پژواک و توثیق آن تا پایان مدت تسهیلات، وام پژواک را با نرخ انتخابی خود دریافت کنند. همچنین وام‌گیرنده امکان انتخاب شیوه بازپرداخت تسهیلات دریافتی را صورت یکجا و به صورت تدریجی از یک تا 60 ماه خواهد داشت.

در طرح اعتباری "پژواک پارسیان"، مبلغ تسهیلات، نرخ و مدت بازپرداخت آن را خودتان انتخاب کنید!

بانک پارسیان به منظور دریافت تسهیلات ارزان، سریع و آسان، بدون سقف، نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار، طرح اعتباری پژواک پارسیان را به شما معرفی می کند.

شما می‌توانید با حفظ سرمایه‌ی اولیه و بهره‌مندی از سود آن، تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنید!

برای استفاده از این تسهیلات، کافیست با افتتاح سپرده ی بلندمدت یک ساله پژواک و توثیق آن تا پایان مدت تسهیلات ، تسهیلات با بازپرداخت تدریجی و یکجا با نرخ ترجیحی(به انتخاب مشتری) دریافت کنید.

مزایای بهره مندی از طرح پژواک پارسیان:

• تامین مالی مشتریان ضمن حفظ سرمایه ی اولیه ی ایشان، از طریق توثیق سپرده ی بلندمدت یکساله ی ویژه ی ایشان، به همراه دریافت سود سپرده.

• اعطای تسهیلات ، سریع و آسان، بدون نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار.

• اعطای تسهیلات منعطف در نرخ و مدت بازپرداخت متناسب با نرخ منابع و درخواست متقاضی.

• افزایش ضریب تسهیلات قابل اعطا (تا 93%میزان سپرده) به متقاضیان تسهیلات.

• امکان انتخاب شیوه ی بازپرداخت تسهیلات قابل انتخاب از یک ماه تا 60 ماه توسط متقاضی به صورت یکجا و یا تدریجی.

• اعطای تسهیلات خرید کالای ایرانی در راستای جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی.

• امکان توثیق سپرده ی شخص ثالث و یا توثیق سپرده ی شخص حقوقی ( سازمان ها و شرکت ها) و پرداخت تسهیلات به کارکنان زیر مجموعه.

بانک پارسیان طرح تسهیلاتی به نام «همراهان» را تدارک دیده است که در آن به متقاضیان و واجدان شرایط تا سقف 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. وام این طرح قرض الحسنه است.

افرادی که خواهان وام طرح همراهان هستند باید دستگاه کارتخوان متصل به بانک پارسیان داشته و حداقل به مدت چهار ماه با آن دستگاه کارکرد داشته باشند.

همچنین این افراد باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته یا افتتاح کنند. وام این طرح براساس اعتبار شغلی مشتریان به آن‌ها پرداخت می‌شود. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و طی مدت زمان 24 ماه قابل بازپرداخت است. لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان طی کردن پروسه دریافت وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به اقوام درجه یک خود انتقال بدهد.

با توجه به شرایط ذکر شده برای این وام، مبلغ هر قسط تنها 1 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 400 هزار تومان است. در مجموع رقم وام و سود آن به 42 میلیون و 420 هزار تومان خواهد رسید.

بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که از اسفندماه 1380 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در قالب انواع سپرده‌ و تسهیلات ریالی، سپرده‌ و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در نظر دارد با گسترش و به روزرسانی دامنه فعالیت خود بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور، مقام برتر در گستره خدمات بانکی پیشرفته و جایگاه اول در سهم بازار داخلی را به دست آورد.

بانک پارسیان به منظور حمایت از مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «امتیازی» را تدارک دیده است. حداکثر سقف این تسهیلات برای افراد حقیقی به 300 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 750 میلیون تومان می‌رسد.

حقیقی‌هایی که مشتری بانک پارسیان هستند، امکان استفاده از وام فوری 300 میلیونی این مجموعه با کارمزد چهار درصد را دارند. این تسهیلات به هیچ عنوان سودی ندارد و در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت بازپرداخت دارند. هر قسط این وام با توجه به شرایط مذکور، 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

بانک پارسیان مورخ بیست و ششم شهریورماه 1380 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و از اسفندماه همان سال به صورت رسمی مشغول به کار شد.

این بانک با اهداف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تامین مالی برای برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه در نظر دارد تا با تداوم فعالیت و به روزرسانی خدمات به بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی، برترین در گستره خدمات بانکی پیشرفته و رضایت حداکثری برای تمام ذی نفعان تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: