تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

این علامت ها در کف دست نشان از قدرت ماورایی شما دارد | تست شخصیت شناسی

جادوگر بودن معمولاً بدون هیچ علامتی اتفاق می افتد. اما موارد زیادی وجود دارد که این نشانه‌ها – احتمالاً از یک زندگی دیگر – ما را به یاد قدرتی می‌اندازند که زمانی داشتیم. به این علائم به طور کلی علائم جادوگر گفته می شود. شناخته شده است که آنها یک جادوگر متولد شده را نشان می دهند.

کدخبر : 20659
سایت سرگرمی روز :

کف بینی منبع بسیار قدرتمندی از اطلاعات ارزشمند است. این به ما بینشی نسبت به بدن فیزیکی و ابدی ما می دهد. علاوه بر این، نشانه هایی وجود دارد که به ما نشان می دهد در کجا خوب هستیم. هم استعدادها و هم تمایلات ما نشانه های عجیب و غریب کف دست را «حک می کنند».

1 . صلیب مخفی (معروف به صلیب عرفانی)

شاید یکی از قوی ترین نشانه های نخل صلیب مخفی - صلیب عرفانی باشد. این یک علامت ضربدری یا X شکل است - که بین زندگی قلب و سرفصل قرار دارد.

افرادی که این علائم کف دست را دارند، از سنین پایین به قدرت جادویی خود می‌دانند. من جادوگران و جادوگران زیادی را با صلیب مخفی ملاقات کرده ام. وقتی آن را می بینم، احساس می کنم این شخص را از دنیای اختری می شناسم. همه ما "از نظر معنوی" مرتبط هستیم.

علاوه بر این، آنها تمایل طبیعی به علوم غیبی و حکمت محرمانه دارند. آنها یک شهود قوی دارند که آنها را جادوگران قدرتمند می کند. آیا آن را دارید؟ به ما اطلاع دهید!

2. صلیب روانی

در میان نشانه های کف دست، ما فکر می کنیم که صلیب روانی واقعا مهم است. می توانید نشانه هایی را که در ریشه هر انگشت قرار دارند پیدا کنید. هر انگشت نشان دهنده یک موجود سیاره ای متفاوت است. به همین دلیل وقتی صلیب روانی پیدا شد باید انگشت را با سیاره مناسب مطابقت دهیم و ببینیم معنی آن چیست.

اگر صلیب روانی پیدا شد:

انگشت اشاره. این انگشت مشتری است. بنابراین، صلیب روانی روی این انگشت به این معنی است که شانس مشتری در کنار شماست. فرصت های جادویی به وجود می آیند که به شما کمک می کنند تا به موفقیت برسید. همچنین به این معنی است که شما ظرفیت عجیبی برای خرد جادویی دارید. شما می توانید بسیار قدرتمند شوید زیرا توانایی جذب دانش قدرتمند را دارید. معلمان خردمند جذب شما می شوند. بعداً در زندگی خود، قرار است شما یک معلم جادویی باشید.

انگشت وسط. این انگشت زحل است. بنابراین، اگر یک صلیب روانی در آنجا پیدا شود، توسط زحل - سیاره جادوگران - برکت خواهید داشت. شما می توانید از راه های آسان و دشوار یاد بگیرید. علاوه بر این، شما توسط یک معلم سخت‌گیر و سخت‌گیر مورد برکت قرار گرفته‌اید، با این حال، جادو را از طریق تجربیات خود یاد می‌گیرید. زمانی که زمان باکیفیتی برای خود پیدا کردید، ظرفیت فوق‌العاده قدرت خود را کشف خواهید کرد. مدیتیشن هم برای شما معجزه می کند و هم جادوی رویا! کلمات من را علامت گذاری کنید!

انگشت حلقه. این در واقع انگشت خورشید است. بنابراین، اگر آنجا را ببینید، توسط خورشید و آپولون، خدای جادو و نبوت، برکت خواهید یافت. شما این قدرت را دارید که آنچه را که در زندگی خود نیاز دارید جذب کنید. شما یک افسونگر / افسونگر هستید. این بدان معنی است که زندگی عاشقانه شما می تواند الهام بخش فعالیت های جادویی شما شود. وقتی از نظر جنسی فعال هستید، روشنگری را پیدا می کنید - از طریق لذت. به انرژی خورشیدی ضربه بزنید.

انگشت کوچک. این انگشت عطارد است. البته این همه چیز را تغییر می دهد. عطارد سیاره ای است که با تمام کارهای جادویی و پیشگویی مرتبط است. از دوران جوانی با دنیای جادویی آشنا شده اید. بنابراین، اگر شما با این علامت برکت دارید، به دنیا آمده اید که عاشق جادو باشید و در آن مهارت داشته باشید. این بدان معناست که عطارد - هرمس، خدای خردمند، تولدت را برکت داده است و تو را به یک جادوگر / جادوگر قدرتمند تبدیل کرده است. از مغز و همچنین قلب خود برای توسعه توانایی های جادویی خود استفاده کنید.

3. مثلث روانی

یک علامت مثلثی شکل هرم مانند روی انگشت حلقه مثلث روانی است. دقیق تر نگاه کنید، این علامت ممکن است چندان واضح نباشد. علائم کف دست ممکن است رنگ پریده و به سختی قابل توجه باشند. آیا آن را پیدا کرده اید؟ این بدان معنی است که شما به دلایلی - عمداً یا ناخواسته این قدرت ها را مسدود کرده اید.

گاهی اوقات، ما - به طور دقیق خود برترمان - هنگامی که در زندگی گذشته خود مرتکب "جنایت جادویی" شده ایم یا از جادوی خود برای اهداف تاریک استفاده کرده ایم، قدرت جادویی خود را مسدود می کنیم. این یک مکانیسم دفاعی است تا بیشتر به خودمان آسیب نزنیم.

مثلث روانی به معنای قدرت‌های جادویی محدود است

. این کارمای بد در نهایت به ما باز می گردد - همه چیز درباره کارما را اینجا ببینید.

مثلث روانی - بیشتر شبیه زندان روانی، جایی است که جادوی ما در آن زندانی می شود. این علائم کف دست همچنین ممکن است نشان دهد که شخص دیگری قدرت ما را محدود کرده است. این احتمالاً به این معنی است که ما در زندگی گذشته خود دشمنانی ایجاد کرده ایم.

کلید باز کردن قوای ما عشق و پذیرش خود و دیگران است.

وقتی دیگران و خودمان را ببخشیم به راحتی می توانیم یک بار دیگر جادوگر قدرتمند شویم. البته، یک مراسم طلسم شکن - پاکسازی و طلسم بیداری قدرت کمک خواهد کرد!

4. علامت شفا دهنده

چهار یا بیشتر خط موازی در پایین در پایین انگشت کوچک نشان می دهد که این شخص یک شفا دهنده قدرتمند است. این نشان می دهد که مانع علامت شفادهنده ها این توانایی را دارد که قلب افراد را لمس کند و راه هایی برای التیام زخم های روحی و جسمی آنها پیدا کند. امروزه این افراد پزشکان روانشناس و مربی زندگی هستند. آنها راه شفا را انتخاب کرده اند تا بتوانند به دیگران کمک کنند یا حرفه ای یا سرگرمی.

می توان گفت که این علائم روی دستان ما مانند مدال های تیر است - هرمس، خدای ارتباطات و شفا. 4-5 خط نشان دهنده یک درمانگر قدرتمند است، 6-7 خط نشان دهنده شخصی است که قرار است شفا دهنده شود، 8 و بیشتر نشان می دهد کسی که در زندگی های قبلی - و احتمالاً این یکی - در هنر شفا دادن تسلط داشته است.

هرچه خطوط بیشتر باشد، هدایایی بیشتر است. البته تسلط بر هنر شفا دادن نیاز به تمرین و شنونده خوب بودن دارد. مانند شفا دهندگان طلایی، شما باید هنر زمین و مرکز را درک کنید.

5. خطوط سفر اختری

در زیر کوه ماه، این علائم نخل نشان دهنده توانایی طبیعی برای فراتر رفتن از زمان و مکان است. شما بیشتر از آنچه می دانید به هواپیمای اختری سفر می کنید!

این شخصی است که برای دیدار در هر دو سطح فیزیکی و اختری متولد شده است. کسی که با خطوط سفر اختری متولد شده است، توانایی طبیعی دارد تا به یک جادوگر/جادوگر بزرگ تبدیل شود، زیرا می تواند در هواپیمای اختری خودنمایی کند.

شمن ها، جادوگران و جادوگران در هواپیمای اختری سفر می کنند تا بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند. از سطح اختری، آنها می توانند شفا دهند، می توانند طلسم کنند، با پری ها و همچنین موجودات دیگر چت کنند. شما یک جادوگر اختری هستید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: