بسته معیشتی | بسته حمایتی | سبد کالا

فوری/اهدا بسته معیشتی اربعین به خانوارهای کم درآمد | توزیع رایگان سبد معیشتی 1 میلیون تومانی در شهریور+کد دستوری

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان از اهدای 30 بسته معیشتی-حمایتی به نیازمندان این شهرستان توسط خیر نیک اندیش خبر داد.

کدخبر : 20819
سایت سرگرمی روز :

مهرداد تاجیک، رئیس کمیته امداد شهرستان رودان با اعلام این خبر گفت: در اقدامی خداپسندانه و با همکاری یکی از خیر نیک اندیش، تعداد 30 بسته معیشتی-حمایتی تهیه و به 30 خانواده نیازمند از بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رودان اهدا گردید.

تاجیک ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه ی این خیر بزرگوار، افزود: ارزش هر سبد معیشتی- حمایتی اهدا شده یک میلیون تومان است که هر کدام از این بسته ها شامل : برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، عدس و ماکارونی بوده که در مجموع بالغ 30 میلیون تومان برای تهیه این بسته ها هزینه ‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان یادآور شد: این نهاد همواره آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران عزیز به منظور دستگیری از فقرا و رفع مشکلات نیازمندان است و در همین راستا مردم نوع‌دوست می‌توانند با مشارکت در طرح‌های حمایتی به صورت مراجعه حضوری و همچنین با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یاریگر این نهاد در ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳۱۳ هزار بسته معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی از ابتدای ماه محرم تاکنون توزیع شد.

روح اله صالحی  افزود: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند در طول ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد استان مرکزی در حال اجراست.

وی افزود: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

صالحی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۹۹ هزار و ۲۷۹ غذای گرم بین مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۲۱۴ بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: برای توزیع این غذاها و بسته های غذایی ۴۰۳ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال با کمک خیرین هزینه شد.

این مسوول، شمار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان را ۴۷ هزار نفر بیان کرد و گفت: این تعداد در قالب ۲۵ هزار و ۶۰۰ خانوار در استان زندگی می کنند.

صالحی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار حامی به جمع حامیان ایتام استان افزوده شده است که این تعداد تا پایان سال به بیش از هشت هزار حامی خواهد رسید.

وی، سرانه دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان را ۱۵۶ میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: این سرانه در متوسط کشوری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

صالحی افزود: با برنامه ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان تا پایان سال به بیش از ۲۴ میلیون ریال خواهد رسید.

۳۱ هزار و ۴۶۸ نفر معادل ۶۶.۹ درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

مراسم کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در شبستان حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام گفت: در این مراسم ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، به همت مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام توزیع شد.

وی افزود: هریک از این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی به ارزش یک میلیون تومان است.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری افزود: مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام به کمک خیران نیک اندیش علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، در زمینه‌های درمانی، خدمات فرهنگی و اجتماعی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع بسته‌های لوازم تحریر به نیازمندان کمک می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان از آغاز پویش "شوق زیارت" جهت اعزام نیازمندان این استان به پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

عیسی زارعی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد اعزام مددجویان معزز تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی از جمله کربلای معلی است که بر همین اساس همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، کمیته امداد نیز ضمن تشکیل ستاد اربعین، اقدام به راه اندازی و اجرای پویشی با عنوان "شوق زیارت" با هدف کمک به اعزام نیازمندان تحت پوشش این نهاد و خصوصاً زیارت اولی ها به پیاده روی اربعین نموده است.

زارعی با اشاره به اینکه این پویش با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند»، اجرا می گردد، افزود: مردم و خیرین می توانند با شماره گیری کد دستوری #9*076*8877* و یا واریز نقدی به شماره کارت مجازی 6037997950030222 به نام «شوق زیارت» جهت مشارکت در این پویش و طرح خداپسندانه اقدام نمایند و در برآورده کردن آرزوی خانواده های محروم تحت حمایت این نهاد برای حضور در پیاده روی اربعین و رفتن به سفر زیارتی کربلای معلی سهیم باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال علاوه بر کمک های مردمی از محل منابع کمیته امداد نیز اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان برای کمک به اعزام مددجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد(با اولویت زیارت اولی ها) به کربلا معلی و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی دیده شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: