فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ روزانه ۳۱ مرداد ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ، هرچند کوتاه و مختصر، همیشه برای دوستدارانش پیام‌های معنوی و الهام‌بخشی دارد. فال حافظ خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 20937
سایت سرگرمی روز :

حافظ، یکی از آیینه‌های باستانی ادبیات ایرانی است که به ما امکان می‌دهد تا در هر لحظه از زندگی خود، با تفکر و تأمل در شعرهایش، راهنمایی و پاسخ‌هایی برای سوالات و مشکلاتمان پیدا کنیم. این ابیات شاعرانه، با زبانی زیبا و عمیق، به ما کمک می‌کنند تا با خودمان و با دنیای پیرامونمان در ارتباط عمیق‌تری قرار بگیریم. امیدوارم که در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ، لحظات شادی و آرامش را تجربه کنید و به پاسخ‌هایی برای سوالات و دغدغه‌های خود دست یابید. در ادامه فال حافظ هر ماه را در سایت سرگرمی روز بخوانید:

فال حافظ چهارشنبه 31 مرداد متولدین فروردین

فیض روح القدس ار باز مدد فرماید

دیگران هم بکنند آن چه مسیحا می کرد

گفتمش سلسله زلف بتان از پی چیست

گفت حافظ گله ای از دل شیدا می کرد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 : هرگز از کمک به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند غافل نشوید. برای حل مشکلات تنها از خداوند یاری بجویید تا راه حل آن را به شما نشان دهد.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین اردیبهشت

دلا ز نور هدایت گر آگهی یابی

چو شمع خنده زنان ترک سر توانی کرد

گر این نصیحت شاهانه بشنوی حافظ

به شاهراه حقیقت گذر توانی کرد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین اردیبهشت: حوصله به خرج دهید. گمشده تان به زودی پیدا می شود، برای مسافرت زمان خوبی است. روزهای جوانی را غنیمت شمرده و از آن لذت ببرید. اگر در معامله دچار خسران شده اید از به هم زدن آن نگران نباشید زیرا به سود شماست.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین خرداد

به تنگ چشمی آن ترک لشکری نازم

که حمله بر من درویش یک قبا آورد

فلک غلامی حافظ کنون به طوع کند

که التجا به در دولت شما آورد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین خرداد: نذرتان را ادا کنید، عهد و پیمان خود را فراموش نکنید. به زودی در کار و بار و تحصیل شاهد موفقیت های بزرگی خواهید بود. در دوران خوشی از یاد خداوند غافل نشوید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین تیر

عفاالله چین ابرویش اگر چه ناتوانم کرد

به عشوه هم پیامی بر سر بیمار می آورد

عجب می داشتم دیشب ز حافظ جام و پیمانه

ولی منعش نمی کردم که صوفی وار می آورد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین تیر: مدتی است به خودتان قولی داده اید، قول خود را زیر پا نگذارید که دچار غم و اندوه خواهید شد. به زودی خبر خوبی دریافت می کنید. به خداوند توکل کنید و از افراد حسود و بدنظر دوری کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین مرداد

چه ناله ها که رسید از دلم به خرمن ماه

چو یاد عارض آن ماه خرگهی آورد

رساند رایت منصور بر فلک حافظ

که التجا به جناب شهنشهی آورد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین مرداد: نذر خود را ادا کنید. بخت با شما یار است و این به خاطر نیت پاک و بندگی معبود است. شک و تردید را کنار بگذارید و به خداوند توکل کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین شهریور

در پاش فتاده ام به زاری

آیا بود آن که دست گیرد

خرم دل آن که همچو حافظ

جامی ز می الست گیرد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین شهریور: به زودی ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. به پدر و مادر خود احترام گذاشته و زندگی خود را با حرف های بی اساس خراب نکنید. نگران رقیبان و دشمنان نباشید که به زودی همه آن ها را مغلوب خواهید کرد. خبر خوبی از مسافر دریافت خواهید کرد.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین مهر

خدا را رحمی ای منعم که درویش سر کویت

دری دیگر نمی داند رهی دیگر نمی گیرد

بدین شعر تر شیرین ز شاهنشه عجب دارم

که سر تا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین مهر: برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین آبان

باده با محتسب شهر ننوشی زنهار

بخورد باده ات و سنگ به جام اندازد

حافظا سر ز کله گوشه خورشید برآر

بختت ار قرعه بدان ماه تمام اندازد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین آبان: زندگی خوبی خواهید داشت. بیمارتان شفا پیدا می کند و نقل مکان و تغییر شغل در شرف رخ دادن است. به تازگی رنجش خاطری در خانواده ایجاد شده، از خانواده خود دلجویی کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین آذر

تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی

که شادی جهان گیری غم لشکر نمی ارزد

چو حافظ در قناعت کوش و از دنیای دون بگذر

که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی ارزد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین آذر: هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید. فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین دی

جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت

دست در حلقه آن زلف خم اندر خم زد

حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت

که قلم بر سر اسباب دل خرم زد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین دی: رنج و تلاش لازمه رسیدن به هر موفقیت بزرگی است، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و برای رسیدن به مراد دل باید از سختی های زیادی عبور کرده و تلاش کنید. قلب پاک و عاشقی دارید و برخلاف برخی از اطرافیان که افرادی دروغگو و فریبکار هستند، شما صبور و عاشق هستید و به زودی نتیجه این احساسات پاک را خواهید دید و روزهای خوشی در انتظارتان است.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین بهمن

ز شمشیر سرافشانش ظفر آن روز بدرخشید

که چون خورشید انجم سوز تنها بر هزاران زد

دوام عمر و ملک او بخواه از لطف حق ای دل

که چرخ این سکه دولت به دور روزگاران زد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین بهمن: به زودی به سعادت بزرگی دست پیدا می کنید. از یاد خداوند غافل نشوید و از کبر و غرور دوری کنید تا در جایگاه خوبی که به دست می آورید ماندگار باشید. این دنیا فانی است، پس در رفتار و منش خود دقت کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین اسفند

شد رهزن سلامت زلف تو وین عجب نیست

گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد

حافظ به حق قرآن کز شید و زرق بازآی

باشد که گوی عیشی در این جهان توان زد

تعبیر فال حافظ امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 متولدین اسفند: زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: