بسته معیشتی | سبد کالا | بسته حمایتی

فوری / توزیع بسته معیشتی ۷۰۰ هزار تومانی اربعین | دریافت بسته معیشتی با کد دستوری زیر

کمک‌های مومنانه در قالب ۲۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ایزدخواستی توزیع شد.

کدخبر : 20992
سایت سرگرمی روز :

به مناسبت اربعین حسینی، خیران ایزدخواستی ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان اهدا کردند.

بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات و رب گوجه فرنگی است که خیران خیریه امام سجاد بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اهدای بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در اصفهان خبر داد.

علی اخلاقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیران در تمام صحنه های زندگی خود با الهام از رهبران آسمانی می کوشند تا باری از دوش نیازمندان بردارند، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون با مساعدت خیران در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۳۶ هزار پرس غذای گرم، به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه رفتا امام حسین (ع) بهترین الگوی شایسته برای خدمت رسانی در جامعه امروز است، ادامه داد: نیکوکاران در ایام سوگواری اباعبدا... الحسین(ع) به تاسی از سیره ایشان و ائمه اطهار(ع)، با اهدای بسته های معیشتی به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد تومان و طبخ و توزیع غذای گرم به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان، به سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد و نیازمندان برکت بخشیدند.   

وی بر همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکید کرد و افزود: امسال نیز ۳۷۰ مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم خیراندیش، در تهیه بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همکاری موثری داشتند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، ادامه روند اجرای پویش اطعام و احسان حسینی را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: عموم هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را به نیازمندان واقعی اهدا کنند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: آخرین مرحله رزمایش احسان که در ماه مبارک رمضان در حال اجراست، توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد احسان قرار گرفته است که این بسته‌ها توسط نیروهای خدمت‌رسان از جمله بهزیستی، کمیته امداد و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

محسن جهانی در آیین توزیع ۱۰ هزار بسته کالای معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی رزمایش‌های متعددی را تحت عنوان رزمایش همدلی برگزار کرده است که در پنج مرحله از این رزمایش هر بار یک میلیون بسته معیشتی توسط مجموعه بهزیستی، کمیته امداد و گروه خیریه در اختیار نیازمندان و مددجوان قرار گرفته است.

وی افزود: آخرین مرحله رزمایش احسان که در ماه مبارک رمضان در حال اجراست توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد احسان قرار گرفته است که این بسته‌ها توسط نیروهای خدمت‌رسان از جمله بهزیستی، کمیته امداد و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: هم افزایی خوبی بین نهادهای خدمت رسان و مجموعه امداد و بهزیستی وجود دارد و خوشبختانه بسته‌های معیشتی تأمین شده توسط بنیاد در اسرع وقت در اختیار این افراد قرار می‌گیرد تا بتوانیم قدری از آلام مردم را کاهش دهیم.

جهانی همچنین با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی تأمین شده توسط بنیاد احسان توسط گروه‌های خیریه و جهادی و مجموعه‌های خدمت رسان توزیع می‌شود گفت: ۱۶ هزار گروه جهادی در امر توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند.

وی همچنین از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین به مددجویان کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و افزود: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان محاسبه شده که کل آن چهار میلیارد تومان است که این بسته‌ها در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ادامه داد: همچنین در قالب پویش‌های پیش بینی شده بنیاد احسان کمک هایی نیز در قالب بسته‌های بهداشتی و پروتئینی پیش‌بینی شده است که به زودی بنا داریم در قالب پویشی بسته‌های پروتئینی در اختیار نیازمندان قرار بدهیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان از اهدای ۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: با همکاری یک خیر، ۳۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان بین خانواده‌های مددجو توزیع شد.

تاجیک افزود: هر بسته غذایی به ارزش یک میلیون تومان شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، عدس و ماکارونی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی از سال گذشته تاکنون از خدمات مشاوره ای این نهاد بهره‌مند شدند.

صالحی گفت: تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آنها از رویکرد‌های مهم این نهاد در حوزه فرهنگی محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در همین راستا، تقویت باور‌های دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف است و برنامه‌های مختلفی به منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان استان زنجان با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال از طریق مشاوران این نهاد جلسات فردی و گروهی اشتغال برای هفت هزار و ۳۰۷ مددجو برگزار شد.

صالحی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره در استان، گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مرکز صورت گرفت و اقداماتی که در زنجان انجام شد کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی اقدامات خوبی را در حوزه مشاوره به مددجویان انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از مهم‌ترین اهداف این کلینیک، شناسایی زمینه‌های آسیب‌پذیری جامعه هدف در بخش‌های مختلف است، افزود: کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر ۱۷ نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مددجویان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: