کمک هزینه | کمک معیشتی | واریزی جدید

کمک بلاعوض 40 میلیون تومانی دولت به این خانوارها | دریافت کمک هزینه بلاعوض دولت با این کد دستوری

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک از افتتاح ۱۷ واحد مسکونی مددجویان و اهدای ۹۲ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت این نهاد در هفته دولت خبر داد.

کدخبر : 21362
سایت سرگرمی روز :

علی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک ضمن تسلیت رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) ، شهادت امام حسن (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع)، در خصوص اقدامات این نهاد در هفته دولت گفت: کمیته امداد در هفته دولت، تعداد ۱۷ واحد مسکونی مددجویان و ۹۲ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد با حضور فرماندار جاسک، بخشداران بخش مرکزی و لیردف ،فرمانده سپاه پاسداران، افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

ابراهیمی افزود: این ۱۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان جاسک بوده و عملیات احداث این واحدها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بنیاد مستضعفان شهرستان جاسک و خیرین انجام شده است که با ارزش نقدی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و تحویل خانواده های معزز تحت پوشش گردید. 

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک ادامه داد: همچنین تعداد ۹۲ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۴۰ میلیون تومان و شامل: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون بوده که به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد و در مجموع ارزش جهیزیه های اهدایی به این جوانان عزیز بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان بوده که از اعتبارات این نهاد تأمین و هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۳۸۳ هزار و ۳۱۶ بسته معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

روح‌اله‌صالحی اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند (تحت حمایت و غیرتحت حمایت) در طول ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد استان در حال اجرا است.

وی افزود: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه امسال در قالب این طرح ۳۶۰ هزار و ۸۰۹ غذای گرم بین مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۲ هزار و ۵۰۷ بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه مجموعا در قالب این پویش ۳۸۳ هزار و ۳۱۶ غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، افزود: برای توزیع این غذاها و بسته‌های غذایی ۴۹۳ میلیارد ریال با کمک خیرین هزینه شده است.

وی ادامه داد: طبق برآورد انجام شده میانگین ارزش ریالی هر بسته غذایی توزیع شده ۵ میلیون و ۴۲۲ هزار ریال و هر پرس غذای گرم نیز یک میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از ایجاد یک هزار و ۵۱۲ فرصت شغلی در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی روز سه شنبه با تاکید بر توانمندسازی مددجویان زیر حمایت این نهاد اظهار کرد: ایجاد فرصت شغلی و اشتغالزایی برای مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است.

وی همچنین ادامه داد: امسال تاکنون تعداد یکهزار و ۲۳۸ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: امسال ۲۷۴ مددجوی زیر حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز توسط کاریابی صاحب شغل شده اند.

ملامهدی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در ایجاد فرصت شغلی بعد از استان تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان نیز در اعطای تسهیلات از رتبه دوم کشوری به رتبه نخست ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال حرفی برای گفتن دارد، افزود: این نهاد در سال های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی شناخته شده است.

 ۷۹ هزار خانوار در آذربایجان شرقی زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۶۵ هزار خانوار ماهانه ۶۷۰ میلیارد ریال حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: