اینترنت رایگان 100 گیگابایت برای همه | دریافت 30 گیگ + 40 گیگ اینترنت رایگان با روش ها زیر

اینترنت رایگان یکساله همراه اول را چگونه دریافت کنیم؟

کدخبر : 21567
سایت سرگرمی روز :

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور، اپراتور همراه اول است. این اپراتور در طول سه دهه فعالیت مستمر، کارنامه بسیار موفقی در زمینه های مختلف از جمله جذب مشترک داشته و توانسته در فضای رقابتی با اپراتورهای دیگر با ارائه سرویس های خاص و متنوع رضایت خاطر کاربران خود را فراهم نماید. در طرح جدید این اپراتور  مشترکان می توانند در طرح قرعه کشی یک سال اینترنت رایگان همراه اول برای 1000 نفر شرکت کنند.

محبوبیت سیم کارت همراه اول اعم از سیم کارت دائمی یا اعتباری بر کسی پوشیده نیست، خصوصا سیم کارت دائمی این اپراتور از نظر اعتبار و قیمت در جایگاه ویژه ای قرار دارد. زیرا بررسی ها نشان می دهد که این اپراتور با اجرایی کردن طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه، قصد دارد هزینه مشترکین خود را کاهش داده و کمک های شایانی در راستای صرفه جویی در هزینه های کاربران انجام دهد.

به عنوان مثال طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی و نوجوانان همراه اول یکی از همین خدمات خاص برای مدیریت هزینه های مشترکین همراه اول می باشد که نه تنها با قیمت تخفیفی و مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ بلکه از شرایط قرعه کشی جذاب و هیجان انگیز بسته اینترنت نامحدود یک ساله نیز برخوردار می باشد.

در حال حاضر اپراتور همراه اول یک طرح هیجان انگیز و منحصر بفرد برای خریداران سیم کارت دائمی زمردی و سیم کارت دائمی نوجوان همراه اول ارائه نموده است که بر اساس آن کلیه افرادی که سیم کارت دائمی زمردی و سیم کارت دائمی نوجوانان همراه اول را خریداری نمایند؛ علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه بر روی قیمت سیم کارت و بسته خوش آمد هیجان انگیز آن می توانند در قرعه کشی ایت اپراتور نیز شرکت کنند

در این طرح سیم کارت دائمی زمردی همراه اول با 40 درصد تخفیف فقط به قیمت 100 هزار تومان و سیم کارت دائمی نوجوانان با 50 درصد تخفیف به قیمت استثنایی 60 هزار تومان در دسترس علاقمندان می باشد. البته در این طرح علاوه بر بهره مندی از قیمت تخفیفی سیم کارت، خریداران این دو سیم کارت می توانند در قرعه کشی 1،000 بسته اینترنت نامحدود یک ساله شرکت نموده و برنده خوش شانس این قرعه کشی هیجان انگیز باشند. 

در این طرح ویژه فروش سیم کارت همراه اول دائمی زمردی که با قیمت تخفیفی 1،000،000 ریال ( صد هزار تومان ) در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ از بسته خوش آمدگویی زیر برخوردار است:

·        30 گیگابایت اینترنت یک ماهه

·        50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه

·        100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه

این سیم کارت ها صرفا برای افراد 6 تا 18 ساله در نظر گرفته شده است که برای خرید و فعال سازی آن، لازم است شماره والد، شماره فعال همراه اولی باشد. علاوه بر این هر فرد تنها مجاز به ثبت نام یک عدد سیم کارت نوجوانان می باشد.

بنابراین متقاضیان سیم کارت دائمی نوجوانان باید توجه داشته باشند که در صورت داشتن شرایط ذکر شده؛ میتوانند این سیم کارت دائمی را با قیمت تخفیفی 600،000 ریال ( شصت هزار تومان ) که از بسته خوش آمد زیر برخوردار است؛ خریداری نمایند:

·        40 گیگابایت اینترنت 10 ماهه ویژه اینترنت خانواده

·        200 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و ثابت ) 30 روزه

·        20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه

·        200  پیامک 30 روزه

مشترکینی که سیم کارت دائمی نوجوانان را  تهیه میکنند؛ برای فعال سازی اینترنت این سیم کارت باید کد دستوری # 14 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 14 مربع ) را شماره گیری نمایند.

·        در طرح فروش سیم کارت دائمی همراه اول، مشترکین می توانند با خرید سیم کارت دائمی زمردی و نوجوانان این اپراتور ضمن بهره مندی از قیمت تخفیفی سیم کارت و شرکت در قرعه کشی، از بسته های خوش آمد جذاب و هیجان انگیز آن نیز بهره مند گردند.

·        کلیه خریداران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در صورتی که در بازه زمانی اجرای طرح نسبت به خرید و فعال سازی سیم کارت اقدام نمایند؛ در قرعه کشی 1000 بسته اینترنت نامحدود یک ساله همراه اول شرکت داده خواهند شد.

·        بسته اینترنت سیم کارت هایی که در قرعه کشی برنده می شوند؛ دارای سیاست مصرف منصفانه می باشند. شرایط مصرف بدین گونه است که تا 100 گیگابایت مصرف اینترنت در ماه بدون محدودیت می باشد و پس از 100 گیگابایت با سرعت محدود تر قابل استفاده است.

 به طور کلی اپراتور همراه اول با در نظر گرفتن جامعه مخاطب و نیاز مشترکین، علاوه بر عرضه سیم کارت دائمی و اعتباری، سیم کارت های خاصی را برای اقشار مختلف تحت عناوین سیم کارت دانشجو، سیم کارت انارستان، سیم کارت گردشگری و سیم کارت نوجوانان طراحی نموده است که از شرایط و ویژگی های خاصی برخوردار بوده و کاملا متناسب با نیاز کاربر می باشد.

سیم کارت دائمی همراه اول نیز تحت عناوین سیم کارت دائمی فیروزه ای، زمردی و عادی در وب سایت این اپراتور عرضه می گردد که این سیم کارت ها از نظر قیمت و بسته خوش آمد با هم فرق می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: