وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 100 تا 300 میلیونی با اقساط 5 ساله | دریافت وام فوری با شرایط آسان برای همه

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سپه با نرخ سود پنج تا 23 درصدی به سپرده‌گذاران واجد شرایط در این بانک پرداخت می‌شود.

کدخبر : 21628
سایت سرگرمی روز :

بانک سپه تسهیلات نگین پویا را تا سقف 300 میلیون تومان به دارندگان حساب کوتاه‌مدت ماه‌شمار با معدل حساب مناسب و با نرخ سود متغیر بین پنج تا 23 درصد پرداخت می‌کند. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده در این طرح تسهیلاتی حداکثر 200 درصد تعیین شده است و متقاضی می‌تواند با ارائه وثایق موجود در چارچوب ضوابط بانک سپه از این طرح بهره‌مند شود. جزئیات بیشتر از طرح نگین پویا در ادامه بررسی شده است.

طرح نگین پویا بانک سپه یک طرح تسهیلاتی است که در آن اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه‌مدت ماه شمار، با توجه به مدت‌زمان ماندگاری سپرده و تعداد اقساط انتخابی از 25 تا 200 درصد از میانگین سپرده خود تا سقف مجاز تسهیلات خرد وام 300 میلیون تومانی با نرخ سود متغیر بین پنج تا 23 درصد دریافت کنند.

اطلاعات بیشتر از ضریب برابری این تسهیلات در جدول زیر مشخص شده است:

انتظار (ماه) ضریب برابری تسهیلات فاصله ضرایب سقف تعداد اقساط سود تسهیلات

3 75% 25% ۶۰ ماه (هرچه ضریب تسهیلات بیشتر تعداد اقساط کمتر) 23%

4-6 100% 25% ۶۰ ماه (هرچه ضریب تسهیلات بیشتر تعداد اقساط کمتر) 23%

7-9 150% 25% ۶۰ ماه (هرچه ضریب تسهیلات بیشتر تعداد اقساط کمتر) 23%

10-12 200% 25% ۶۰ ماه (هرچه ضریب تسهیلات بیشتر تعداد اقساط کمتر) 23%

مدت بازپرداخت وام نگین پویا به نحوی است که به ازای هر ماه انتظار اضافی و میانگین‌سازی، مدت بازپرداخت اقساط 12 ماه افزایش خواهد یافت و این افزایش تا سقف حداکثری 60 ماهه خواهد بود.

آن دسته از مشتریان بانک سپه مایل به خرید کالا با تسهیلات این مجموعه هستند، امکان بهره گیری از طرح «بهین کارت2» را دارند. این طرح به عنوان جایگزین طرح بهین کارت قبلی مطرح شده و تسهیلات آن بدون سود است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک سپه امکان درخواست برای تسهیلات 100 میلیون تومانی خرید کالای این مجموعه را دارند. این تسهیلات تنها در صورتی به متقاضیان پرداخت می‌شود که متقاضیان ضامن معتبر به همراه یک فقره چک به بانک ارائه بدهند. این وام نه تنها بدون سود بوده بلکه به آن کارمزدی نیز تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت و استفاده از این تسهیلات حداکثر طی 18 ماه امکان پرداخت اقساطش را خواهند داشت.

با توجه به شرایط مذکور دریافت کنندگان تسهیلات باید هر ماهه 6 میلیون و 250 هزار تومان قسط بدهند. جمع رقم تسهیلات و سود این مبلغ وام 101 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

بانک سپه این وام را با هدف متنوع سازی محصولات خود، راحتی مشتریان و حمایت هر چه بیشتر از بخش تولیدی تدارک دیده است. بنابر اهداف تعیین شده در بانک سپه، این طرح تسهیلاتی به حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم کالا و خدمات منجر شده و باعث افزایش رضایت مشتریان این مجموعه می‌شود.

بانک سپه نخستین بانک ایرانی است که علاوه بر طرح تسهیلاتی مذکور که به منظور خرید کالاها و خدمات مختلف ارائه داده، طرح‌های تسهیلاتی دیگری مانند نگین میثاق، نگین امید، نگین آتیه و نگین مهر را نیز دارد. افراد متناسب با سپرده گذاری و شرایط خود امکان انتخاب هر یک از این تسهیلات و استفاده از آن‌ها را خواهند داشت.

بانک سپه یکی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی در قالب طرح «نگین پویا» ارائه داده است. این وام با سود متغیر، پنج تا 23 درصدی، به مشتریان پرداخت می‌شود.

 تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده گذاری دارد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین لازم است که افراد بین سه تا 12 ماه این مبلغ پول را در حساب خود نگهداری کنند و گردش مناسب داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام شوند. به منظور دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است که مورد تایید بانک باشد. دوره پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه تغییر می‌کند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات نیز 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود این تسهیلات نیز 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: