اینترنت رایگان

عیدی 14 گیگابایت اینترنت رایگان دولت برای همه | فعال سازی اینترنت رایگان با کد دستوری *555*11#

اگر گوشی موبایل تان از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل 4 تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

کدخبر : 21648
سایت سرگرمی روز :

اینترنت رایگان از جمله هدیه های تشویقی اپراتورهای تلفن همراه یا دولت است که در مناسبت های مختلفی اهدا می شود. هر کدام از اپراتورها اینترنت رایگان مختص به خود را اعطا می کنند که البته حجم این اینترنت ها معمولا کم است. اینترنت رایگان دولت نیز معمولا به مناسبت های مختلف مانند عید نوروز، انتخابات و… اعطا می شود.

اگر گوشی موبایل تان از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از 20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل 4 تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تعویض سیم کارت خود به 4 جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید 8000 تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

خب همانطور که عنوان شد می توان به سادگی از مزایای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل با حجم 20 گیگا بایت استفاده کرد و این تنها به واسطه تعویض سیم کارت امکان پذیر است. شرکت ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران و مخاطبان خود سعی دارد با ارائه خدمات برتر همچون استفاده از سیم کارت های نسل چهار با قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم نموده که بتوان از بسته اینترنتی 20 گیگا بایتی به صورت کاملا رایگان استفاده نمود. لازم به ذکر است که بدانید مدت استفاده از این بسته 180 روز است و شما با تعویض سیم کار به 4G می توانید از این مزیت استفاده رایگان داشته باشید.

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل 4 ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی 20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

برای فعال سازی کد *555*11# را شماره گیری نمایید.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور، اپراتور همراه اول است. این اپراتور در طول سه دهه فعالیت مستمر، کارنامه بسیار موفقی در زمینه های مختلف از جمله جذب مشترک داشته و توانسته در فضای رقابتی با اپراتورهای دیگر با ارائه سرویس های خاص و متنوع رضایت خاطر کاربران خود را فراهم نماید. در طرح جدید این اپراتور  مشترکان می توانند در طرح قرعه کشی یک سال اینترنت رایگان همراه اول برای 1000 نفر شرکت کنند.

محبوبیت سیم کارت همراه اول اعم از سیم کارت دائمی یا اعتباری بر کسی پوشیده نیست، خصوصا سیم کارت دائمی این اپراتور از نظر اعتبار و قیمت در جایگاه ویژه ای قرار دارد. زیرا بررسی ها نشان می دهد که این اپراتور با اجرایی کردن طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه، قصد دارد هزینه مشترکین خود را کاهش داده و کمک های شایانی در راستای صرفه جویی در هزینه های کاربران انجام دهد.

به عنوان مثال طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی و نوجوانان همراه اول یکی از همین خدمات خاص برای مدیریت هزینه های مشترکین همراه اول می باشد که نه تنها با قیمت تخفیفی و مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ بلکه از شرایط قرعه کشی جذاب و هیجان انگیز بسته اینترنت نامحدود یک ساله نیز برخوردار می باشد.

در حال حاضر اپراتور همراه اول یک طرح هیجان انگیز و منحصر بفرد برای خریداران سیم کارت دائمی زمردی و سیم کارت دائمی نوجوان همراه اول ارائه نموده است که بر اساس آن کلیه افرادی که سیم کارت دائمی زمردی و سیم کارت دائمی نوجوانان همراه اول را خریداری نمایند؛ علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه بر روی قیمت سیم کارت و بسته خوش آمد هیجان انگیز آن می توانند در قرعه کشی ایت اپراتور نیز شرکت کنند

در این طرح سیم کارت دائمی زمردی همراه اول با 40 درصد تخفیف فقط به قیمت 100 هزار تومان و سیم کارت دائمی نوجوانان با 50 درصد تخفیف به قیمت استثنایی 60 هزار تومان در دسترس علاقمندان می باشد. البته در این طرح علاوه بر بهره مندی از قیمت تخفیفی سیم کارت، خریداران این دو سیم کارت می توانند در قرعه کشی 1،000 بسته اینترنت نامحدود یک ساله شرکت نموده و برنده خوش شانس این قرعه کشی هیجان انگیز باشند. 

در این طرح ویژه فروش سیم کارت همراه اول دائمی زمردی که با قیمت تخفیفی 1،000،000 ریال ( صد هزار تومان ) در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ از بسته خوش آمدگویی زیر برخوردار است:

·        30 گیگابایت اینترنت یک ماهه

·        50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه

·        100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه

این سیم کارت ها صرفا برای افراد 6 تا 18 ساله در نظر گرفته شده است که برای خرید و فعال سازی آن، لازم است شماره والد، شماره فعال همراه اولی باشد. علاوه بر این هر فرد تنها مجاز به ثبت نام یک عدد سیم کارت نوجوانان می باشد.

بنابراین متقاضیان سیم کارت دائمی نوجوانان باید توجه داشته باشند که در صورت داشتن شرایط ذکر شده؛ میتوانند این سیم کارت دائمی را با قیمت تخفیفی 600،000 ریال ( شصت هزار تومان ) که از بسته خوش آمد زیر برخوردار است؛ خریداری نمایند:

·        40 گیگابایت اینترنت 10 ماهه ویژه اینترنت خانواده

·        200 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و ثابت ) 30 روزه

·        20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه

·        200  پیامک 30 روزه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: