وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک صادرات برای همه | وام بدون ضامن با تحویل آنی و اقساط 60 ماهه

مبلغ وام فوری بدون ضامن بانک صادرات ۵۰ میلیون تومان است. این وام مانند سایر وام‌ها دارای شرایطی است که در متن همین مقاله به جزئیات آن می‌پردازیم.

کدخبر : 21727
سایت سرگرمی روز :

نوع ضمانت وام ۵۰ میلیونی: اعتبار سنجی(مشخص کردن رتبه مدنظر بانک توسط شعب تعیین می‌گردد)

نیاز به سپرده: دارد

مدت سپرده‌گذاری: حداقل ۳ ماه

نوع حساب: قرض‌الحسنه

اقساط وام فوری بدون ضامن بانک صادرات چقدر است؟

سود این وام ۴% می‌باشد.

مدت بازپرداخت در وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن ۳۶ ماهه است.

مبلغ هر قسط حدودا: ۱/۵۱۵/۰۰۰

جهت مشاهده مقدار اقساط وام بدون ضامن بانک صادرات و سایر بانک‌ها میتوانید به محاسبه اقساط اپلیکیشن ساد۲۴ مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز وام فوری ۵۰ میلیونی بانک صادرات بدون ضامن

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بدون ضامن این بانک به شرح زیر است:

مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی)

اعتبارسنجی با رتبه A، B و C

اطلاعات حساب قرض الحسنه بانک صادرات متقاضی

نحوه ثبت نام وام بدون ضامن بانک صادرات

نحوه ثبت نام وام بدون ضامن بانک صادرات به صورت کاملا مجازی امکان پذیر است. (از افتتاح حساب تا دریافت وام)

برای ثبت نام غیر حضوری باید واردسایت بانک صادرات شوید و از طریق اپلیکیشن سیپنو اقدام به ثبت نام کنید.

و پس از استعلام اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک باید منتظر واریز مبلغ وام باشید.

یکی از پرطرفدارترین وام‌های فوری و بدون ضامن بانک صادرات طرح تبسم بود. متقاضیان در این وام تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده گذاری خود (تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان) از این بانک وام دریافت می‌کردند.

مدت بازپرداخت این وام حدودا ۱۲ تا ۶۰ ماه بود.

و تمام کارمزد این وام ۱۰۶ هزارتومان بود.

بانک صادرات برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی کم سود به نام «67» را تدارک دیده است. این وام با نرخ سود شش درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی کم سود بانک صادرات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند و برای مدت زمانی میانگین حساب ایجاد کنند. پولی که در حساب متقاضی به منظور ایجاد میانگین واریز می‌شود، برای ضمانت پرداخت وام مسدود خواهد شد. مشتریان تا پایان زمان بازپرداخت امکان استفاده از این پول را نخواهند داشت. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام 36 ماه است. البته طی این مدت زمان به پول مسدود شده در حساب، سود هفت درصدی تعلق خواهد گرفت.

افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند، نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک نخواهند داشت. این وام به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس قابل درخواست و متقاضیان می‌توانند برای آن بدون هیچ معطلی ثبت نام کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود شش درصدی و مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط از تسهیلات مذکور 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود. میزان اقساط در پایان مهلت سررسید این تسهیلات به 218 میلیون تومان خواهد رسید.

افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، امکان درخواست برای وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن این مجموعه را دارند. این تسهیلات با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند و شرایط گرفتن وام بدون ضامن این مجموعه را دارند، نیازی به معرفی ضامن ندارند. رتبه اعتباری این افراد به عنوان ضمانت آن‌ها است.

رتبه اعتباری وام گیرندگان باید آ یا بی یا سی باشد تا امکان درخواست برای این تسهیلات را داشته باشند. بعد از دریافت این وام، افراد امکان بازپرداخت آن را طی 48 ماه دارند. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام باید مبلغ 1 میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازند.

مبلغ هر قسط این وام 100 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت و نرخ سود مشخص شده، 3 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود. کل سود این وام به 53 میلیون تومان می‌رسد. با احتساب مبلغ سود و میزان وام، فرد باید در زمان سررسید معادل 153 میلیون تومان به بانک بپردازد.

بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1331 آغاز کرد. این بانک ابتدا با 13 کارمند به مردم انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌داد. اکنون این مجموعه با در اختیار داشتن تعداد زیادی کارمند و شعبه در سراسر کشور در زمینه افتتاح انواع حساب، کارت اعتباری، کیوسک بانک، پایانه فروش، باجه الکترونیک شبانه روزی، سامانه موج، تسهیلات، صدور تاییدیه حساب، سپرده‌های ارزی و … به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: