وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام بدون ضامن 30 و 50 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | وام قرض الحسنه فوری با اقساط 1 میلیون تومانی

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی تومانی بدون ضامن از موسسه ملل اعلام شد.

کدخبر : 21860
سایت سرگرمی روز :

موسسه اعتباری ملل به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.

 جزئیات وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل به شرح زیر است:

۱- کف مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان و سقف آن نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

۲- این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن ندارد

۳- متقاضی می‌تواند با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل و گردش حساب، از این تسهیلات بهره‌مند شود.

۴- ضمانت بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبارسنجی متقاضی انجام می‌شود

۵- متقاضی نباید دارای چک برگشتی و بدهکاری به موسسه ملل باشد.

۶- کارمزد چهار درصدی و زمان حداکثری بازپرداخت اقساط به مدت ۳۶ ماه است.

۷- متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به موسسه ملل خواهد بود.

۸- مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به موسسه ملل به ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان می‌رسد.

۹- متقاضی باید ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی، به بانک بپردازد.

گفتنی است مراحل افتتاح حساب، ثبت‌نام و درخواست وام از طریق سامانه متابانک قابل پیگیری است.

موسسه اعتباری ملل به منظور افزایش رفاه و وفاداری مشتریان خود طرحی به نام «نیکان» را تدارک دیده که سقف وام در این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد. کف مبلغ این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شد.

اشخاص مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی موسسه مالی و اعتباری ملل باید سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. افرادی که به دریافت تسهیلات مذکور تمایل دارند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را ارائه بدهند و اعتبار شغلی مناسبی نیز داشته باشند.

این وام قرض الحسنه است، بنابراین سودی ندارد. تنها مشتریان باید 4 درصد نرخ کارمزد را بپردازند. سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

لازم به ذکر است که امتیاز این طرح تسهیلاتی می‌تواند به اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند انتقال پیدا کند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

اشخاص حقوقی که در موسسه مالی اعتباری ملل حساب دارند، می‌توانند برای وام 750 میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات بدون سود بوده و تنها گیرندگان آن باید کارمزد 4 درصدی را پرداخت کنند.

موسسه مالی و اعتباری ملل برای حمایت از کسب و کار اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات 750 میلیون تومانی را تبیین کرده است. افراد حقوقی مایل به دریافت این وام باید در یکی از شعب موسسه ملل سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا به منظور درخواست این وام ایجاد خواب سپرده اهمیت دارد.

افراد حقوقی باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. از آنجاکه مخاطب اصلی وام مذکور مشاغل هستند، به منظور دریافت آن باید اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه فعالیت به شعبه ارائه شود. حداکثر زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط 13 میلیون و 812 هزار و 392 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 743 هزار و 492 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 828 میلیون و 798 هزار و 492 تومان می‌رسد.

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که مایل به دریافت وام تا پنج برابر سپرده خود هستند بهتر است از طریق طرح افق برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهند.

اشخاصی که مشتری موسسه مالی اعتباری ملل هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند تا بتوانند برای وام 100 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

افراد به منظور دریافت این وام باید 10 میلیون تا 20 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و انسداد سپرده است. به ازای هر 50 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی کسر از حقوق ضرورت دارد. طی مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، سپرده مسدود خواهد بود اما در این مدت به آن سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است. سقف سود این تسهیلات نیز به 23 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 819 هزار و 47 تومان است. کل سود تسهیلات، 69 میلیون و 142 هزار و 827 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 169 میلیون و 197 هزار و 828 تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: