وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام فوری 300 میلیونی بانک ملی با دریافت آسان برای همه | وام فوری بدون چک، سفته و گواهی کسر حقوق با بازپرداخت 5 ساله

بانک ملی ایران برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود و متنوع کردن خدمات و محصولاتش طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون بوده و به ایجاد هیچ میانگین سپرده و ضامن کسر از حقوق احتیاج ندارد.

کدخبر : 21896
سایت سرگرمی روز :

متقاضیان حقیقی وام 300 میلیون تومانی بانک ملی ایران باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر تا 60 ماه فرصت تسویه آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‎‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضیان واجد شرایط در صورت نداشتن تمایل برای ادامه روند دریافت این وام امکان انتقال بخش یا همه امتیاز آن را به افراد درجه یک خانواده خود دارند.

همچنین اشخاص حقوقی هم امکان درخواست این تسهیلات را دارند و می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و پس انداز ریالی برای گرفتن آن اقدام کنند. اشخاص حقوقی باید کارکنان خود را به بانک ملی معرفی کرده تا امتیاز کسب شده برای دریافت این وام به آن‌ها انتقال داده شود.

به منظور دریافت این تسهیلات امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری، از طریق سامانه بام، وجود دارد.

«اعتبار ملی» طرحی است که بانک ملی ایران به منظور ارائه تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی برحسب عملکرد حساب مشتریان ارائه داده است. این وام بدون ضامن با شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌شود.

 متقاصیان دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملی دارند. ضمنا متقاضیان باید به مدت حداقل سه و حداکثر ۱۸ ماه میانگین حساب داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این تسهیلات با سود ۱۴ درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، وام گیرنده باید ماهیانه ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۱۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این تسهیلات به ۱۱۵ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شده است.

بانک ملی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌‌های دولتی کشور از سال ۱۳۰۷ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون بالغ بر ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه فعال در داخل، ۱۴ شعبه فعال در خارج و ۱۸۰ باجه از این بانک به مردم خدمت‌ رسانی می‌کنند.

بانک ملی برای دارندگان پذیرنده خود وام 200 میلیون تومانی بدون سود را تدارک دیده است.

افرادی که پذیرنده این مجموعه را دارند در صورت تمایل می‌توانند در قالب عقد مرابحه از تسهیلات «پذیرنده ملی» بهره‌مند شوند. منتهی در صورت تمایل به دریافت تسهیلات مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود 23 درصد خواهد بود و سقف وام تا 5 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، افراد برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملی باید اعتبار شغلی، جواز و پروانه کسب و  شرایط مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. این تسهیلات به سپرده قرض الحسنه نیاز دارد و به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این مقدار وام تا 36 ماه فرصت بازپرداخت خواهند داشت.

با در نظر گرفتن سقف این وام، نرخ کارمزد و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان در نظر گرفته شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 16 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن در محدوده 216 میلیون و 200 هزار تومان قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: