طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

یک سکه رو انتخاب کن تا بخت و اقبال مالیتو تو مهر ماه بگم چه جوریه!!

با انتخاب سکه شانس اوضاع مالی تو مهر ماه کشف کن

کدخبر : 21924
سایت سرگرمی روز :

سکه شماره 1

اگر سکه شماره 1 را انتخاب کرده اید یک شروع جدید است. اگر در زندگی حرفه ای خود تغییری ایجاد نکرده اید، اکنون زمان آن است که با اطمینان و ابتکار عمل کارها را پیش ببرید.

شما برای موفقیت، هر آنچه را که لازم است، در اختیار دارید. تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که شروع کنید. این روزها مهارت های ارتباطی تان بهتر شده است و می توانید از کلمات جوری استفاده کنید که باعث حمایت و تشویق دیگران شود.با این شروع جدید اوضاع مالی پله پله بهبود می باید .

 شما معنای ثروتمند بودن را فراموش کرده اید. انسان ثروتمند و موفق کسی است که سرسختانه کار می کند، پول به دست می آورد و آن را در جهت نیازهای خود و خانواده اش خرج می کند. شما آن قدر در کار غرق شده اید که زندگی کردن را فراموش کرده اید. زندگی شما کارتان شده است و شما فراموش کرده اید که کار فقط وسیله ای برای گذران زندگی است.

ساعات کاری خود را کمتر کرده و مغازه را یک ساعت زودتر تعطیل کنید. لازم نیست این قدر اضافه کار بگیرید و آخرین کسی باشید که شرکت یا اداره را ترک می کند. سعی کنید در روزهای تعطیل کار را هم تعطیل کنید و هرگز کار بیرون از منزل را به داخل خانه نیاورید.

سکه شماره 2

سکه شماره 2 خبر از  که تغییراتی در شرف وقوع است. در محل کارتان، ممکن است ساختارهای قدیمی فروریخته و از بین برود. شما نیز می توانید با بررسی دقیق، موارد غیر ضروری در محیط کارتان کنار بگذارید و به بهترین نحو، با این شرایط همراه شوید. پس از پایان این فرآیند، درک بهتری از آینده خواهید داشت.

میل به ریاست طلبی، غرور زیاد و احساس برتری نسبت به دیگران، دچار مشکل می شوند. دوستان عزیز! شما باید بپذیرید که در محل کارتان رئیس نیستید و فقط حرف، حرف شما نیست.

منظور ما این نیست که شما باید زورگویی های افراد بالادستی تان را تحمل کنید؛ بلکه منظور این است که شما نمی توانید در اداره، شرکت و… که متعلق به شما نیست، قوانین خود را وضع کرده و از قوانین آنجا سرپیچی کنید.

باید کمی انعطاف پذیر باشید و روحیه خود بزرگ بینی تان را کنار بگذارید. شما با انرژی و توان بالایی که ماه تولدتان به شما بخشیده است، قابلیت این را دارید که به سرعت پیشرفت کنید و راه های ترقی را بپیمایید؛ البته اگر غرور خود را کنار بگذارید.

سکه شماره 3

کائنات اتفاقات مهمی را در محل کارتان برای شما رقم می زند. با چرخیدن این چرخ، تغییرات و امکانات جدیدی برای شما فراهم می شود. اکنون می توانید کارهای خود را با روشی کاملا جدید انجام دهید، زیرا این رویداد ها در جهت کمک کردن به شما هستند. از فرصت های موجود استفاده کنید و ببینید که کدام یک برای شما مفیدتر خواهد بود.

فقر و ثروت شما به خودتان بستگی دارد. برخی افراد شکست های اقتصادی خود را به پای شانس و تقدیر می گذارند و خطاهای خودشان را نادیده می گیرند.

امروزه بسیاری از تئوریسین های اقتصادی جهان معتقدند هر فردی قابلیت ثروتمند شدن و رشد کردن در حرفه و صنعت خودش را دارد. نازوب بسیاری از ثروتمندان مشهور دنیا در ابتدا فردی بسیار فقیر بوده اند و در خانواده ای به شدت کم درآمد بزرگ شده اند ولی بعدا با پشتکار و تلاش زیاد به جایگاه امروزشان دست یافته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: