طالع بینی | ماه تولد

متولدین این ماه ها همیشه از حسادت می سوزند! | طالع بینی واقعی

:حسادت یک گناه بزرگ است، قاتل زشت شادی و قدردانی که بهترین ها را از ما می گیرد! چه این که بعد از ارتقای همکارتان خودتان را کتک بزنید، از رابطه با بهترین دوستتان بیزار باشید یا با دیدن افراد خوشحال در فید اینستاگرامتان احساس تلخی کنید – همه ما قربانی حسادت بوده ایم.

کدخبر : 22163
سایت سرگرمی روز :

در حالی که همه ما به طور متفاوتی گناه می کنیم، متوجه خواهید شد که برخی افراد بیشتر از دیگران مستعد انباشته شدن احساسات حسادت هستند. اما چرا اینطور است؟ احتمالاً در ستاره های آنهاست. برخی از نشانه‌های زودیاک به طور طبیعی از خشم، عصبانیت، ناامیدی و پارانویا بیرون می‌آیند که همگی می‌توانند مانع روابط آن‌ها شوند و به سلامت روانی آن‌ها آسیب وارد کنند. بیایید شما را با حسودترین علائم زودیاک در طالع بینی آشنا کنیم!

حسادت، هیولای چشم سبز، باعث می شود افراد به شیوه های خود ویرانگر عمل کنند و به خود یا نزدیکانشان آسیب برسانند! بنابراین، شناخت این ویژگی و انجام اقدامات اصلاحی قبل از اینکه خیلی دیر شود باید اولویت شما باشد! وقتی صحبت از علائم زودیاک به میان می آید، نشانه های آب حسادت بیشتری نسبت به همتایان خود دارند. از میان سه علامت آب، سرطان و عقرب به داشتن روانی بسیار عمیق، عاطفی و مرزی معروف هستند. آن‌ها بسیار حساس هستند و کوچک‌ترین چیزها را به دل می‌گیرند، که باعث می‌شود بیشتر در معرض حسادت باشند.

روح‌های «غبطه‌ور» در سراسر زمین، آتش و نشانه‌های هوا نیز پخش شده‌اند. اگر کنجکاو هستید که بدانید آیا رگه حسادت شما در نتیجه علامت زودیاک شما ایجاد می شود یا نه، به خواندن راهنمای ما ادامه دهید!

آبان ماه

اگر حسادت یک انسان بود، یک آبانی بود! حسادت ترین علامت زودیاک در این طیف، عقرب می تواند به شدت دستکاری و مالکیت برای رسیدن به آنچه می خواهد باشد. این علامت که توسط پلوتو، یکی از شدیدترین و پیشگویانه ترین سیارات اداره می شود، به طور فعال خیانت و ضرر را پیش بینی می کند و به بدترین سناریو می پرد! بعد چی؟ آنها در مارپیچ بی پایانی از حسادت و سوء ظن درگیر می شوند.

عقرب بسیار پرشور کاملاً نسبت به شما فداکار و وفادار خواهد بود، اما شما جرات کنجکاوی آنها را با ذکر نام سابق ندارید یا باید با طغیان های شدید یا بدتر از آن کنار بیایید. ارواح! هر گونه تهدید احتمالی برای روابط آنها، جنبه تاریکی را آشکار می کند که نمی خواهید شاهد آن باشید. اگر با عقرب دوست هستید، روابط خود را صمیمانه نگه دارید و آنها را به دشمن تبدیل نکنید. به آنها اطمینان دهید و از موفقیت آنها خوشحال باشید، زیرا این تنها راهی است که حسادت آنها را برانگیخته نمی کنید.

وقتی علامت به آنچه می‌خواهد نمی‌رسد، سعی می‌کند از بازی‌های قدرت و کنترل پویایی برای کنترل همه چیز استفاده کند. جلب اعتماد آنها بسیار دشوار است و اگر آنها شما را دوست نداشته باشند، در همان ابتدای کار متوجه خواهید شد!

تیر ماه

حسادت تیری ها از طبیعت حساس عاطفی آن‌ها نشات می‌گیرد و حتی یک بی‌اعتنایی جزئی می‌تواند آنها را تحریک کند. آنها از اطرافیان نزدیک خود بسیار محافظت می کنند و اگر کسی اعتماد آنها را بشکند یا سعی کند در شخص سوم مهلت پیدا کند، سرطان ها شخصاً آن را می گیرند. اگر با این علامت در تماس نزدیک بوده‌اید، می‌دانید که آن‌ها دائماً برای آرام کردن اعصاب خود نیاز به اطمینان و ارتباط باز دارند.

تیر واقعا مادر همه زودیاک هاست! با این حال، این طبیعت بیش از حد محافظت کننده و مراقبت کننده می تواند خفه کننده باشد. اگر بعد از اینکه تمام محبت و توجه خود را به شما نشان دادند، احساس کردند “اممم.. چرا آنها همین کار را برای من انجام ندادند؟”، پس باید توضیحی جدی انجام دهید. آنها هنگام صدمه زدن وارد حالت منفعل-تهاجمی می شوند و این نشانه شما برای درخواست و خوشحالی آنهاست.

بنابراین، اگر قصد تجارت جدی با یک سرطانی ندارید، بهتر است آن را کنار بگذارید. با این حال، اگر سر به پای این علامت افتاده اید، یک عذرخواهی جدی یا نوازش راه زیادی را به شما خواهد داد!

مرداد ماه

مانند سیاره فرمانروای خود خورشید، این نشانه آتش می‌خواهد بدرخشد و هر کسی که بخواهد رعد و برق آنها را بدزدد با خلق و خوی آتشین آنها روبرو خواهد شد. در پشت نمای اعتماد به نفس و مستقل بودن، مردادی نهفته است که از رها شدن و خیانت می ترسد که جرقه حسادت آنها را برانگیزد. اگر با یک مرداد قرار ملاقات داشته اید یا تا به حال قصد دارید قرار داشته باشید، تنها راهی که می توانید این رابطه را انجام دهید این است که او را مانند یک پادشاه یا یک ملکه تحسین کنید. اجازه دهید آنها در کانون توجه قرار بگیرند، تشویق کننده و محرم آنها باشند و علامت کفپوش شود!

اگر زمانی دیدید که یک لئو به خودش روی آورده یا خواستار توجه (بیش از حد معمول) است – فقط بدانید که او حسود است. از طرف دیگر، لئوها در تظاهرات دوستی خود برای انجام کارهای خوب در زندگی و به دست آوردن تمام آرزوهایشان عالی هستند، اما هرگز بهتر از آنها انجام ندهند. اگر کسی از آنچه لئوها برای ارائه دارند تحت تأثیر قرار نگرفته باشد، این مأموریت زندگی خود را به انجام افراط در همه چیز می پردازد تا زمانی که از قدرت ستاره آنها قدردانی کنید. تنها چیزی که آنها می خواهند این است که دوست داشته شوند و متنعم شوند!

اردیبهشت ماه

علامت گاو نر دوست دارد از تجربیات خوب زندگی لذت ببرد و هوس تمام چیزهای لوکس را دارد! برای برج اردیبهشت، ثروت مادی در صدر فهرست آرزوها قرار دارد و هر کسی که سبک زندگی اسراف‌آمیزتری نسبت به علامت داشته باشد، حسادت آن‌ها را برمی‌انگیزد. برج اردیبهشت به شدت بدبین می شود و حتی سعی می کند با داشتن چنین سبک زندگی مجللی احساس بدی در شما ایجاد کند.

جدای از آن، برج اردیبهشت در روابط به شدت مالکیت دارند، مشکلات عمده اعتماد دارند، آسیب پذیر هستند و در ترس دائمی از دست دادن شریک زندگی خود زندگی می کنند. حسادت آنها زمانی به اوج می رسد که ثبات و امنیت رابطه به خطر بیفتد، به خصوص زمانی که شریک زندگی آنها توجه زیادی به آنها ندارد. آنها همچنین موفقیت شریک زندگی خود را تهدیدی برای امنیت و آسایش خود می دانند، دلیل دیگری که باعث حسادت آنها می شود. اگر برج ثور احساس کند دستاوردهای شریک زندگی‌اش بر موفقیت‌هایش سایه انداخته است، احساس بی‌کفایتی در کانون توجه قرار می‌گیرد. فقط ارتباط باز و صادقانه می تواند حسادت آنها را آرام کند!

شهریور ماه

شهریوری ها به شدت از خود انتقاد می کنند و همیشه در تلاش هستند تا خود را بهتر کنند و مطابق تصویر «کمال گرا» خود عمل کنند. بنابراین، وقتی فرد دیگری را با ویژگی‌ها و دستاوردهایی که مدت‌ها آرزویش را داشتند می‌بینند، خشم ایجاد می‌شود. بزرگترین ترس آنها این است که یک دوست یا همکار از آنها پیشی بگیرد و در کوتاه ترین زمان، خشم و خشم خود را آشکار کنند. سیاره ارتباطات، عطارد، شهریور ماه زبانی تیز دارند. بنابراین، هنگامی که آنها از حسادت سبز می شوند، با کلمات تند و ضربات بد قصدی (که بیشتر آنها حتی منظورشان را ندارند) پرونده شما را مورد توجه قرار می دهند.

خوشبختانه، شهریوری ها در روابط نسبتاً ایمن هستند و به ندرت توسط عوامل بیرونی احساس خطر می کنند. زمانی که احساس می کنند مورد قدردانی قرار نمی گیرند، به جای اینکه عصبانی شوند و منفجر شوند، به سادگی از رابطه خارج می شوند. به شهریوری ها اعتماد کنید که شرکای وفادار و فداکاری هستند، که شما را با ناامنی‌هایشان سنگین نمی‌کنند.

فروردین ماه

مواظب رگه داغ و تکانشی علامت آتش باشید! برج حمل بیش از حد رقابتی اگر شما را به عنوان یک رقیب در رابطه با روابط یا موفقیت های شخصی خود بداند، حسادت می کند. علامت خود را بهترین می داند و زمانی که فکر می کنند در حال جایگزینی، فراموشی یا نادیده گرفته شده اند، منیت شکننده آنها بهترین آنها را می گیرد.

این علامت در ظاهر ترسناک به نظر می رسد، اما در زیر این نمای بیرونی خشن قلب حساس و آسیب پذیری وجود دارد که فقط به عشق و مراقبت نیاز دارد. زمانی که برج فروردین حسادت می کند، به جای اینکه سخت درکش کند، از قبل به شما می گویند که چه احساسی دارد. در مسائل عشقی، یک برج حمل حسود یا شروع به تلاش بیشتر برای رابطه می کند یا به سادگی آن را ترک می کند – هیچ چیزی در این بین وجود ندارد.

در جنبه روشن، یک برج فروردین خشمگین نسبتا آسان است که آرام شود. به آنها فضا بدهید، ارتباط برقرار کنید و عذرخواهی کنید و همه چیز به خوبی تمام خواهد شد!

سوالات متداول (سؤالات متداول)

حسودترین علامت زودیاک کدام است؟

عقرب حسودترین علامت زودیاک است و پس از آن سرطان و لئو.

کدام علامت زودیاک بیش از حد دراماتیک است؟

علامت آتش، برج حمل، دراماتیک ترین علامت زودیاک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: