واریزی جدید | واریزی جدید دولت

فوری/واریزی جدید پزشکیان به حساب سرپرستان | واریز 1 میلیون و 400 هزار تومانی دولت به حساب این خانوار ها

۲ هزار و ۶ میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی مربوط به مهر ماه به حساب ذینفع نهایی واریز شد.

کدخبر : 22690
سایت سرگرمی روز :

براساس اعلام روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در راستای اجرای بند «۲» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) مبالغ مستمری بر اساس شناسه ملی اعلامی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مددجویان این سازمان واریز و قابل برداشت است.

‎خاطر نشان می‌دارد حسب اجرای بند مذکور، مستمری مددجویان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان به حساب مددجویان تحت پوشش واریز خواهد شد./مردم سالاری آنلاین

محاسبه مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در مهر ۱۴۰۳

 اسفند ماه سال گذشته بود که افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای سال ۱۴۰۳ اعمال شد. مستمری مددجویان از اول سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد.

در ادامه میزان مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ را مشاهده میکنید.

مبلغ مستمری بهزیستی بانک رفاه فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است: 

مبلغ دقیق مستمری بهزیستی و کمیته امداد ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰ درصدی به شرح زیر است: 

مستمری ماهانه خانواده های تک نفر: ۷۷۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۰۰۱,۰۰۰ واریزی در سال ۱۴۰۳ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های ۲ نفره: یک میلیون ۹۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۴۱۷,۰۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های سه نفره: یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۹۸۲,۵۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های چهار نفره: یک میلیون و ۹۶۰ + ۳۰ درصد = ۲,۵۴۸,۰۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده های پنج نفره و بیشتر: ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۳,۱۳۳,۰۰۰

به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) ۱۶ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فامنین توزیع شد.

 امام جمعه فامنین با قدردانی از کمک‌های خیران گفت: کمک به ازدواج جوانان و زوج‌های نیازمند در راستای عمل به فرایض دینی و سنت‌های الهی از ارزش بالایی برخوردار است و همچنین در راستای جوان‌سازی جمعیت کشور گام مهمی در جامعه شمرده می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فامنین هم گفت: امسال ۲۸ جهیزیه برای نوعروسان تهیه و توزیع شده است که ۱۲ مورد در ۶ ماهه نخست بوده و ۱۶ مورد هم هم اکنون برای زوج‌های نیازمند اهدا شد.

علی جعفری افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و لباسشویی است.

حجت‌الاسلام غفاری افزود: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است و همه این کالا‌ها در راستای حمایت از تولیدات ملی، از کارخانه‌های داخلی تهیه شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی گفت: این تعداد جهیزیه به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان با مشارکت خیران استان، اداره کل بهزیستی و جامعه خیران حامی معلولان کشور تهیه شده است 

رمضانی، ارزش واقعی هر سری جهیزیه را حدود ۶۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: با همکاری خوب واحد‌های تولیدکننده لوازم خانگی و مشارکت خیران، هزینه صرف شده برای تهیه این جهیزیه‌ها نصف شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی افزود: هر سری از این جهیزیه ها، شامل ۹ قلم کالا و لوازم ضروری خانواده است که بین نوعروسان تحت پوشش بهزیستی در شهر‌های مختلف استان توزیع شد.  

رمضانی افزود: اردیبهشت ماه امسال نیز ۴۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد.

عضو جامعه خیران حامی معلولان کشور هم در این مراسم گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۹۰۰ سری جهیزیه تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که ۶۰ درصد اعتبار آن به همت خیران استان و  بهزیستی  و ۴۰ درصد اعتبار دیگر با مشارکت جامعه خیران حامی معلوان کشور تامین شده است   

زارعی همچنین از کمک‌های بلاعوض برای تکمیل واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان دارای دو فرزند معلول خبر داد و گفت: برای تکمیل این واحد‌ها که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  ساخته می‌شود مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اهدا می‌شود.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: