وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 50 میلیون تومانی آنلاین بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط 3 ساله

بانک سینا در طرح لیلیوم شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

کدخبر : 22713
سایت سرگرمی روز :

 این وام با نرخ سود 23 درصد برای مشتریان در دسترس است. دریافت کنندگان این وام نیازی به ضامن ندارند بلکه این تسهیلات بر اساس اعتبارسنجی به مشتریانی که حداقل دو ماه در این بانک حساب داشته باشند، پرداخت می‌شود. همچنین متقاضیان موظفند در مدت زمان حداکثر 36 ماه وام دریافتی را تسویه کنند.

فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وام 50 میلیونی بانک سینا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و متقاضیان برای درخواست این تسهیلات می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام کنند.

متقاضیان وام لیلیوم بانک سینا برای دریافت این وام نیاز به میانگین سپرده دو الی 6 ماهه دارند. این تسهیلات بر اساس اعتبارسنجی بانک مرکزی به متقاضیان اختصاص می‌یابد. اعتبار سنجی بانک مرکزی بر اساس رتبه‌های B ،A و C انجام  می‌شود و سقف وام برای افرادی که رتبه A دارند، 50 میلیون تومان و برای رتبه‌های B و C به ترتیب 20 میلیون و 10 میلیون تومان است.

به علاوه این وام با ضریب تسهیلات حداقل 150 درصد و حداکثر 178 درصد در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد. مدت بازپرداخت تسهیلات لیلیوم نیز حداقل 12 و حداکثر 36 ماه است.

اطلاعات کامل وام لیلیوم بانک سینا شامل مدت سپرده‌گذاری و سایر ضریب تسهیلات و بازپرداخت در جدول زیر نمایش داده شده است.

متقاضیانی که موفق به دریافت وام لیلیوم 50 میلیونی با سود 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماهه بانک سینا شده‌اند ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان قسط هستند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت اصل و سود وام در زمان سررسید به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

اسدی بیان کرد: در طول سال جاری در دو مرحله، 80 هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شده است و در مرحله سوم نیز قرار است به 40 هزار بازنشسته وام 30 میلیون تومانی اعطا شود.

 

وام اطلسی بانک سینا فقط به سپرده‌گذاران این بانک ارائه می‌شود با این پیش شرط که به مدت سه تا 6 ماه حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 50 هزار تومان افتتاح و میانگین حساب ایجاد کنند. البته با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مدارک لازم برای دریافت این وام هم یک ضامن رسمی است و متقاضیان باید اعتبار شغلی نیز ارائه کنند. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض‌الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، از سوی بانک وام پرداخت می‌شود.

در مورد مدت‌زمان بازپرداخت این وام هم باید اشاره کرد که مهلت آن حداقل 12 ماه، حداکثر 36 ماه تعیین شده است.

در صورت دریافت وام 300 میلیونی با دارا بودن سپرده سه‌ماهه و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام‌گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک قسط پرداخت کند. به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعاً 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. این وام هزینه‌های جانبی  نیز دارد که 200 هزار تومان است و شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

بانک سینا برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی را تحت عنوان «نارون» تدارک دیده است. افراد به منظور دریافت وام مذکور باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید بتوانند حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. متقاضیان دریافت این وام باید اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه اشتغال ارائه بدهند. سود این تسهیلات که در بازه 10 تا 23 درصدی است، با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

وام گیرندگان بعد از دریافت وام این امکان را دارند که اصل مبلغ تسهیلات و سود آن را یکجا پرداخت کرده یا قسط بندی کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تا 48 ماه خواهد بود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 608 هزار و 775 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 65 میلیون و 221 هزار و 201 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 365 میلیون و 421 هزار و 201 تومان می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: