واریزی جدید | واریزی جدید دولت

فوری/واریزی جدید ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار تومانی دولت به این خانوارها | پرداخت ماهانه جدید دولت برای این دهک ها از این ماه

آخرین اخبار از واریزی جدید دولت را در ادامه بخوانید.

کدخبر : 22745
سایت سرگرمی روز :

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام زنجان هم اکنون ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

روح الله صالحی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان به ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان رسیده است. وی تصریح کرد: دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان یک میلیون و ۲۷۶ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

 رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اردوی جهادی دندانپزشکی الکفیل با هدف ارائه خدمات رایگان به نیازمندان از ۲۱ مهرماه آغاز شده و تا ۲۵ مهر در ارومیه ادامه دارد.

دکتر سالار پیاهو  افزود: برای ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و اقشار کم برخوردار جامعه، خدمات دندانپزشکی رایگان توسط اردوی جهادی الکفیل به مدت پنج روز ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این خدمات به صورت مستمر در طول سال برای اقشار کم برخوردار جامعه ادامه می یابد اما این طرح ویژه از ۲۱ مهر ماه آغاز شده و تا ۲۵ مهر ماه سال اجاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند در ارومیه خیابان فارابی پشت مدرسه سما در مجموعه این کلینیک از این خدمات رایگان بهره مند شوند.

دندان‌پزشکان خیّر در ارومیه تا ۲۵ مهر به نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌دهند

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: اردوی جهادی الکفیل متشکل از ۱۰۰ دندانپزشک و متخصصان هیات علمی و دانشجویان سال آخر است که اکنون در حال ارائه خدمات هستند.

پیاهو با اشاره به جزییات اردوی جهادی الکفیل افزود: فاز اول این اردو همزمان با شهریور ماه در شهرستان سلماس برگزار شد و به حدود یک هزار و ۸۰۰ نفر خدمت دندانپزشکی ارائه شد.

وی بیان کرد: در فاز دوم این اردو نیز پنج هزار و ۲۰۰ نفر در ۲ هفته گذشته تحت ویزیت و معاینه قرار گرفته‌اند و برای موارد معرفی شده انواع خدمات دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

در نشست مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و مجمع خیرین تأمین سلامت استان بر یاری‌رسانی به بیماران نیازمند و همچنین مشارکت بیشتر برای حمایت از مددجویان در این استان تأکید شد.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، ۲۳ مهرماه در این نشست که با محوریت همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، گفت: ساماندهی بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر بیماران نیازمند با اهدای وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های  بلاعوض از این بیماران حمایت خواهد شد.

علی‌اکبر رامجردی ادامه داد: به دلیل اینکه شیراز یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و از سراسر کشور برای درمان به این شهر  مراجعه می‌کنند، اقامتگاه‌هایی برای اسکان همراهان این بیماران ساخته شده است که در اختیار مددجویان کمیته امداد نیز قرار می‌گیرد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس هم در این نشست گفت: ضرروت حمایت‌های تخصصی به خصوص در حیطه درمان بیماران نیازمند، لزوم این همکاری و حمایت‌های مجمع خیرین سلامت را پررنگ‌تر می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پنج میلیون مددجو تحت پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۸۰۰ هزار دانش آموز و حدود ۵۰ هزار دانشجو هستند.

 حجت‌الاسلام علی جعفری در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های آموزشی کمیته امداد برای مددجویان اظهار داشت: ۶۰۰ هزار دختر بالای ۳۰ سال و ۲۳۰ هزار دختر ۱۹ تا ۳۰ سال تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند به طوری که در مجموع ۴۰ درصد از مددجویان در سنین پیری قرار دارند.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی کمیته امداد بر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و نیز پیگیری امور دختران بین ۱۹ تا ۳۰ سال تمرکز دارد، اظهار داشت: در چهار سال گذشته تلاش شده است تا بسته‌های حمایت تحصیلی از دانش آموزان تحت پوشش در مقاطع مختلف تحصیلی تامین شود.

جعفری یکی از موانع در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف را شناسایی و دسترسی به دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: در چند سال اخیر اقدام تلاش شده از روش های مختلف و حتی برگزاری اردوهایی دانش آموزی و موسسات آموزشی، این گروه از دانش آموزان شناسایی شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هدف از بهره گیری از موسسات آموزشی را دسترسی و ارایه خدمات آموزشی به دانش آموزان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: بخشی از پشتیبانی‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان از طریق این موسسات دریافت می‌شود و بخشی از حمایت ها در حوزه های مددکاری و مشاوره توسط کمیته امداد انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: