وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 200 و 300 میلیونی بدون ضامن | وام ویژه با سود 2 درصد به سرپرستان خانوار

بانک کارآفرین با هدف تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد، طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده است.

کدخبر : 23189
سایت سرگرمی روز :

این وام به منظور تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام پرداخت می‌شود.

بانک کارآفرین این تسهیلات 200 میلیون تومانی را بدون ایجاد میانگین حساب به کارکنان سازمان‌ها و نهادهای طرف قرارداد می‌پردازد.

پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و تفاهم نامه همکاری این امکان را دارند به صورت گروهی و سازمانی با ارائه معرفی نامه این وام را درخواست کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی و سند ملکی است. سود این وام به 24 درصد می‌رسد.

در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت این تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون تومان باشد، به دو ضامن رسمی نیاز دارد. اما برای مبلغ بالاتر از این میزان باید سند ملکی ارائه بدهد. همچنین بانک برای تعهد بیشتر بازپرداخت تسهیلات، 22 درصد از مبلغ وام را تا زمان تسویه کامل نگه می‌دارد. وام گیرندگان طی 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد. متقاضیان برای این وام باید مدارک و اسناد مورد نیاز بانک را ارائه بدهند.

با توجه به سقف وام، نرخ سود  24 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان می‌رسد.

طرح مهربانی یک طرح تسهیلاتی ارائه شده از سمت بانک ملی است که با کارمزد دو یا چهار درصدی به متقاضیان تعلق می‌گیرد. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان است.

 افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی تمایل دارند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی ارائه بدهند. این وام قرض الحسنه و بدون سود است.

افراد داری چک برگشتی و بدهی معوق امکان درخواست این وام را ندارند. در صورتی که فرد به هر دلیلی به ادامه فرآیند دریافت وام تمایل نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران انتقال بدهد. وام گیرندگان بعد از دریافت این تسهیلات طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مهربانی هستند، می‌توانند با مراجعه به درگاه بام و افتتاح حساب مخصوص برای این وام درخواست بدهند.

به این منظور فرد باید وارد سامانه بام شود و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کند. پس از آن باید حساب قرض الحسنه نهال ملی، طرح مهربانی، انتخاب شود. متقاضی با کلیک روی گزینه ادامه مراحل و سپری کردن فرآیند، در صورت نبود مشکل، به راحتی حساب خود را افتتاح خواهد کرد. در صورت پایان پیدا کردن موفقیت آمیز فرآیند، امکان درخواست وام وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: