آغاز فروش فوری بهمن موتور بدون قرعه کشی از امروز | فروش استثنایی خودرو از دم قسط و تحویل 1 ماهه
ثبت نام بهمن موتور ویژه آذرماه ۱۴۰۳ آغاز شد. همه متقاضیان میتوانند از امروز نسبت به خرید شاسی بلند چینی پرفروش فیدلیتی اقدام کنند.
جدیدترین دور ثبت نام فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ آغاز شد و متقاضیان میتوانند به صورت آنلاین از امروز مراحل ثبت نام بهمن موتور را کامل کنند.
بر اساس اعلام سایت بهمن موتور طرح عادی، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) با قیمت ۱۵,۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به فروش میرسد و متقاضیان باید در مرحله اول باید حوالی یک میلیارد و ۶۶ میلیون تومان پرداخت کنند. در مرحله دوم نیز حوالی ۴۵۴ میلیون واریز خواهد شد. تیپ ۲ این خودرو (۷ نفره) نیز با قیمت یک میلیاردو ۵۳۳میلیون تومان عرضه شده که در مرحله اول پرداختی معادل یک میلیاردو ۷۳میلیون تومان و مابقی یعنی ۴۵۹ میلیون در مرحله دوم پرداخت میشود.
پس از واریز وجه مرحله دوم که زمان آن هفته اول دی ماه اعلام شده است متقاضیان ثبت نام فیدلیتی پرایم، خودرو خود را طی ۳۰ روز تحویل خواهند گرفت.
امکان تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه، جهت آندسته از منتخبین طرح فروش بهمن موتور که حائز شرایط بوده و به شرکت بهمن موتور اعلام شده است، برای محصول فیدلیتی پرایم به صورت روش فروش نقدی مرحله ای و به صورت آنلاین فـراهم شده است.
متقاضیان ثبت نام فیدلیتی پرایم میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ١٠:٠٠ روز یکشنبه مورخ ١٤٠٣/٠٩/١١ لغایت ساعت ٢٤:٠٠ روز شنبه مورخ ١٤٠٣/٠٩/١٧ اقدام کنند.
تکمیل فرایند ثبت نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار امکان پذیر است که با ارسال پیامک به منتخبین واجد شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.
فیدلیتی یک کراساوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثهای کوچکتر از توسان TL و بزرگتر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و تواناییهای حرکتی نکته هیجانانگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان میدهم که برای استفادههای معمول خانوادگی و سبقتگیریهای جادهای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگیهای فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراساوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیتهای ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحتتر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.
به نظر میرسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجمدهی اغراقآمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمانهای شاخص ماشینهای آلمانی در سالهای اخیر بوده که در این کراساوور چینی نیز رعایت شدهاند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیتآمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.
کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و میتوان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشنهای پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که میتواند برای خودروهای خانوادههای پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.
چینیها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی میکنند. اما در گذشته بدلیل بیتجربگی و برخی محدودیتهای اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعههایش چند سالی است که به این نقص پیبردهاند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگهای بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراقهای بیمورد و خطوط بیهدف یافت نمیشود. نمونهاش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه میشوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شدهاند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.