تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

تست شخصیت شناسی | بگو کف دست عشقت چه شکلیه تا تمام رازهاشو برات بگم

تست شخصیت شناسی:کف دست شما چه شکلی است؟ شکل دستتان واقعیت‌‌های زیادی درباره شما می گوید!

کدخبر : 9549
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

مطالعه کف دست بخشی از بسیاری از فرهنگ ها بوده است و می‌تواند عمیق‌ترین و تاریک‌ترین افکار، ویژگی‌های رفتاری و نقاط قوت و ضعف شما را آشکار کند.

چهار نوع مختلف دست در کف بینی وجود دارد ولی این به معنی نیست که افراد دقیقا همین ویژگی‌ها را دارند زیرا افراد دارای لایه‌ها و لایه‌هایی در درون خود هستند و ممکن است ویژگی آدمها در بعضی موارد با این تست شخصیت شناسی همخوانی نداشته باشد. با ما همراه باشید.

نوع شماره ۱ – آتش:

دست‌های آتشین با کف دست‌های بزرگ و انگشتان کوتاه مشخص می‌شوند. هرچه انگشتان کوتاهتر باشد، گفته می‌شود که فرد لجبازتر است.

کسانی که دست‌های آتشین دارند، افرادی دلسوز و پرشور و رهبران خوبی هستند. آنها خیلی سریع تصمیم خود را می گیرند، و دقیقاً این همان چیزی است که یک تیم گاهی به آن نیاز دارد. دست‌های آتش نشان از وجود علاقه به معاشرت، سرگرمی و ورزش نیز هستند.

نوع شماره ۲ – زمین:

کسانی که در این گروه قرار دارند، انگشتان کوتاه و کف دست های مربعی شکل دارند. آنها به طور کلی به زمینی بودن، ملایم بودن و عملی بودن معروف هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا روابط دوستانه‌ای برقرار کنند، زیرا آنها قابل اعتماد و دوست‌داشتنی هستند.

آنها دوست دارند با طبیعت یکی باشند، ترجیح می‌دهند وقت خود را در فضای باز بگذرانند و با مواد طبیعی مانند چوب و خاک کار کنند.

نوع شماره ۳ – هوا:

افرادی که این نوع دست ها را دارند (کف مربع یا مستطیل شکل با انگشتانی که طول آن ها برابر با کف دست است) اغلب بسیار باهوش هستند و بدون دردسر با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند.

با این حال، گاهی اوقات چیزهای ساده فکرشان را مشغول می‌کند و قدرت تعامل خود را از دست می دهند.

نوع ۴ – آب:

اگر کف دست‌های مستطیلی با انگشتان بلند دارید، دست‌های آبی دارید. این نشان دهنده فردی تخیلی است که شخصیتی انعطاف پذیر دارد. افراد دارای این دست نیز احساساتی و بسیار حساس هستند.

کسانی که دست های هوا دارند به موسیقی، شعر و دنیای تخیل علاقه دارند. آنها معمولاً در کارهایی که شامل مراقبت از دیگران مانند امور خیریه و رهبری معنوی است، حضور موفقی دارند.

منبع:گفتنی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: