تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | قدرت درونی شما چیست؟ بگو اول چی دیدی؟

بودا تعلیم داد که ماهیت واقعی شما با حجاب های میل، ترس و توهم (یا نادانی) پوشیده شده است. او از شما خواست که به طور سیستماتیک به ماهیت ذهن خود نگاه کنید و مشاهده کنید که چگونه این سه حالت ذهنی به آنچه فکر می کنید و ارزش می دهید و چگونه رفتار می کنید، شرایط می دهند. او تعلیم داد که همذات پنداری با این حالات ذهنی است که باعث رنج می شود. به عنوان مثال، شما به اشتباه معتقدید که فقط به دلیل اینکه احساس خواستن دارید، طبیعت واقعی شما همان خواستن است.

کدخبر : 13299
سایت سرگرمی روز :

اگر شما افکار خود نیستید، پس ماهیت واقعی شما چیست، چگونه آن را پیدا می کنید و چگونه برای شکوفا شدن آن زندگی می کنید؟ اینها سوالات همیشگی برای هر کسی است که شروع به توسعه یک زندگی درونی می کند. در تعالیم عیسی، عشق در مرکز همه هستی قرار دارد: عشقی که بخشنده، بی قید و شرط و غیر خودخواهانه است.

آنچه ما برای اولین بار هنگام نگاه کردن به یک تصویر درک می کنیم، می تواند جنبه های جالب شخصیت ما و نحوه پردازش اطلاعات توسط ذهن ما را آشکار کند.

همانطور که بازیگر مشهور جیم کری گفت: "چشم های ما تماشاگر نیستند، آنها همچنین پروژکتورهایی هستند که در حال پخش داستان دوم بر روی تصویری هستند که همیشه در مقابل خود می بینیم."

در این تست شخصیتی جالب، به نقاشی زیبای زیر از هنرمند رافال اولبینسکی نگاهی بیندازید و به اولین چیزی که هنگام مشاهده تصویر می بینید توجه کنید.

سپس به پایین پیمایش کنید تا بدانید در مورد شما چه می گوید.

آنچه برای اولین بار می بینید، چیزهای زیادی در مورد ماهیت شخصی فعلی شما آشکار می کند. اگر دیدی…

1. گل

اگر اولین چیزی که دیدید گل بود، این نشان دهنده توانایی عالی شما برای گوش دادن و یافتن چیزهای واقعاً مهم در زندگی است. گل گوش زن در تصویر است و همچنین نماد زیبایی بسیار است. شخصیت دلسوز شما باعث می‌شود در زندگی نزدیکانتان توجه کنید و در کنارتان باشید. این عشق ناگفته اما ملایمی که تراوش می‌کنید زیبایی طبیعی به شما می‌دهد که دیگران در سطح قلب به آن جذب می‌شوند.

گل طلایی همچنین نمادی از بیداری معنوی است و ممکن است بخش عمیقی از عمیق ترین خود شما باز شده باشد و نور و آرامش را به زندگی شما بیاورد. توانایی عالی شما در گوش دادن به توانایی عالی شما برای شناختن خود نیز تبدیل می شود. با اجازه دادن به ذهن خود برای ساکت شدن، احتمالاً در حین گوش دادن به موسیقی آرام بخش، می توانید زمزمه های آرام قلب خود را بشنوید که شما را به یک زندگی واقعاً زیبا و معنادار هدایت می کند.

2. چنگ

اگر اولین چیزی که دیدید چنگ بود، نشان دهنده میل عمیق شما به زیبایی درونی، شفا و عشق است. هارپ از دیرباز نمادی از لطف و زیبایی فرشتگان بوده است و قدمت آن به یونان باستان باز می گردد، جایی که خدایان اغلب در حال نواختن سازهای چنگ مانند به نام لیر به تصویر کشیده می شدند. همانطور که یوهان ولفگانگ فون گوته زمانی نوشت: " گفته می شود موسیقی سخنان فرشتگان است ."

اشتیاق درونی شما برای یک عشق عمیق و زیبا گاهی با گوش دادن به موسیقی زیبا و آرام ارضا می شود. در حالی که طبیعی است که برای ارضای خواسته های خود به بیرون از خود نگاه کنیم، عشقی که به دنبال آن هستید از قبل در درون شما وجود دارد. عشق درونی پذیرش بی قید و شرط تمام جنبه های خود است. بخش‌های خوب، بخش‌هایی که دوست نداریم، و همه چیز در این بین. هر چه بیشتر تمرین کنید که تمام احساسات خود را به عنوان بخش های خوب و محبوب خود بپذیرید، بیشتر این عشق و شیرینی درونی را که خیلی آرزو دارید تجربه کرده و تجسم خواهید کرد.

3. صورت زن.

اگر اولین چیزی که دیدید چهره زن بود، به این معنی است که زندگی پرچالش و ناقصی را پشت سر گذاشته اید، اما انسان زیبایی پدید آمده است. صورت زن با طرح کلی چنگ ساخته شده است، ساز موسیقی که اغلب با ظرافت و زیبایی فرشته همراه است. عشق درونی و زیبایی شما را مشخص می کند و شما در بسیاری از شرایط سخت در گذشته خود رشد کرده اید.

موهای زیبای این زن از دو رشته چنگ شکسته ساخته شده است که نشان دهنده توانایی دیدن زیبایی در عیوب و "عیوب" است. شما خود را همانگونه که هستید می پذیرید، واقعی هستید، و واقعاً دوست دارید و سطح بسیار سالمی از شفقت نسبت به خود دارید. شما احتمالاً در بسیاری از زمینه های زندگی خود موفق بوده اید و اکنون چشمان شما به سمت کمک به دیگران و شفای جهان معطوف شده است. ویژگی های عشق درونی و پذیرش شما می تواند به کسانی که هنوز عاشق خود نشده اند یا عزت نفس منفی دارند و بیش از حد از خود انتقاد می کنند کمک زیادی کند. بذر عشق خود را در اطرافیانتان بکارید، مهربانی شما بسیار بیشتر از آنچه می دانید به دیگران کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: