جومونگ | پشت صحنه جومونگ

پشت صحنه ای کمتر دیده از سریال جومونگ که کل ابهت فیلمو زیر سوال برد + ویدیو

در ادامه سایت سرگرمی روز ویدیوای از پشت صحنه سریال جومونگ 1 خواهید دید.

کدخبر : 11142
سایت سرگرمی روز :

سریال افسانه جومونگ سال 2006 توسط تلویزیون کره جنوبی ساخته شد و سال 2007 پخش شد که با استقبال گسترده ای همراه شد، هر چند انتقادهایی هم به ویژه از سوی کشور چین به آن وارد شد و توسط چین تحریم شد. سریال افسانه جومونگ سال 1388 توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دوبله و پخش شد. پخش سریال افسانه جومونگ در ایران با استقبال فوق العاده ای همراه شد و با گذشت 15 سال این سریال همچنان در ایران محبوب است.

کی از دلایل محبوبیت ویژه سریال جومونگ در ایران، دوبله فوق العاده این سریال است که هر چه زمان می گذرد اهمیت این موضوع برای مخاطبان بیشتر آشکار می شود.

یک گروه قدرتمند از دوبلورهای ایرانی شامل علیرضا باشکندی (جومونگ)، آزیتا یار احمدی (یوها ـ مادر جومونگ)، رزیتا یار احمدی (سوسانو)، عباس نباتی (وزیر اعظم)، تورج مهرزادیان (ارباب یونتابال پدر سوسانو)، امیرمحمد صمصامی (اوته)، بیژن علی محمدی (گپییل و هم چنین سونگ ینگ)، فاطمه نیرومند (بانو یوم یول)، ظفر گرایی (تسو)، جواد پزشکیان (توچی)، کامبیز شکوفنده (یونگ پو)، سعید مقدم‌منش (امپراتور گوموا)، امیر حکیمی (اوئی و هم چنین یانگ جو)، علیرضا شایگان (ماری)، شهراد بانکی (هیوبو)، محبت دارآفرین (مودونگ) و... کار دوبله جومونگ را انجام دادند.

افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، مجموعهٔ تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه کره‌ای ام‌بی‌سی به نمایش درآمد.

جومونگداستان این مجموعه، درباره زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کُره حکومت می‌کرد. از جمله بازیگران این مجموعه، سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

جومونگ

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: