کلید همستر را با این ترفند خفن،‌ دفعه اول به‌دست بیار |‌ حل راحت مینی بازی همستر با این فرمول جادویی

بازی محبوب همستر کامبت به تازگی مینی گیم جدید خود را معرفی کرده است. در این بازی پازلی شما باید با جابه‌جا کردن تعدادی کندل (نمودار شمعی)، کلید درون پازل را از مسیر مشخص‌شده خارج کنید. این بازی نیازمند سرعت‌عمل بالاست و در صورت موفقیت، بازیکنان یک کلید دریافت می‌کنند.

کدخبر : 19780
سایت سرگرمی روز :

کد مینی گیم جدید همستر کامبت رأس ساعت ۲۳:۳۰ و هم‌زمان با عرضه توسط بازی، در این مطلب قرار داده می‌شود. تا پیش از این ساعت فرصت دارید مینی گیم روز قبل را با کمک این مطلب حل کرده و یک کلید در بازی دریافت کنید.

کلید مینی گیم ۲ مرداد همستر کامبت:

کلید مینی گیم ۱ مرداد همستر کامبت:

کلید مینی گیم ۳۱ تیر همستر کامبت:

مینی گیم همستر کامبت چیست؟

مینی گیم یکی از بخش‌های بازی همستر کامبت است که در کنار کارت کمبو روزانه و کد مورس، با هدف بیشتر درگیر کردن بازیکنان طراحی شده است. این بازی در سبک پازلی ارائه شده است باید در آن مطابق ویدئو زیر یک کلید را به مقصد برسانید.

در صورت انجام موفقیت‌آمیز بازی، یک کلید دریافت می‌کنید که بالا سمت راست صفحه به شما نمایش داده می‌شود. این پازل به‌صورت روزانه تغییر می‌کند. کاربرد کلیدهایی که جمع می‌کنید مشخص نیست، اما ممکن است در آینده یک امتیاز برای کاربران در نظر گرفته شود. برای حل این پازل فقط ۳۵ ثانیه فرصت دارید و با هر بار انجام ناموفق بازی، باید یک ساعت و نیم تا نوبت بعدی خود صبر کنید. بنابراین، مجموعاً ۱۶ شانس برای دریافت کلید هر روز همستر دارد.

آموزش دریافت کلید مینی گیم همستر کامبت

راهنمای حل پازل و دریافت کلید مینی گیم همستر کامبت به‌صورت ویدئویی در این مطلب قرار داده شده است. با توجه به سختی و زمان کوتاه مجاز برای انجام مینی گیم همستر کامبت، بهترین کار این است که حرکات ابتدایی ویدئوی راهنما را در ذهن خود نگهدارید و حرکات پایانی را از روی ویدئو وارد کنید. احتمالاً در نهایت بعد از چند بار تلاش موفق به حل پازل و دریافت سکه خواهید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: