فال | فال حافظ | فال کائنات

فال کائنات امروز جمعه 19 مرداد | بخت و اقبال در خانه تان را زده است

فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است. خیلی از افراد این سوال را پرسیدند که آیا فال کائنات حقیقت دارد ایا میتوانیم روی چنین افرادی که فال می‌گیرند حساب کنیم؟

کدخبر : 20421
سایت سرگرمی روز :

هر چیزی که در این دنیا می بینید مثل انواع گیاهان، تمام حیوانات، تمام انسان ها و در کل به تمام موجودات زنده و غیرزنده کائنات the universe می گویند. خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده که با توجه به افکار و باورهای انسان ها خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی شان می کنند.

فال کائنات متولدین فروردین

متن فال:

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

فال کائنات متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردی در نزدیکی شماست که بسیار به شما حسادت می کند، مواظب اطرافتان باشید و سعی کنید باعث به وجود آمدن حسادت دیگران نشوید.

فال کائنات متولدین خرداد

متن فال:

در حالی که اقتصاد کشور به قدری آشفته است که یک ستاره شناس نمی تواند وعده پول نقد بدهد، هنوز روزهایی وجود دارد که ستاره ها نشان می دهند برای شغل و فراوانی شما مفید هستند. پس از یک تابستان موفق، در پاییز، به ویژه در فصل خود را مشاهده می کنید. اما شغل شما تنها چیزی نیست که در ذهن شماست. امسال سالی برای رکوردهای عشق است.

فال کائنات متولدین تیر

متن فال:

هرگز به دنبال عشق‌های مجازی که اطمینانی به آنها نیست، نروید و خود را به عشق‌های زود گذر دنیوی مشغول نکنید. به این صورت ارزش خود را حفظ خواهید کرد تا دچار یاس و حرمان نشوید.

فال کائنات متولدین مرداد

متن فال:

هرگز به فکر افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همیشه راز نگه دار مردم باشید تا مورد اعتماد مردم باشید و دیگران نیز راز دار شما باشند. اگر جز این رفتار کنید، مورد نفرت خواهید شد و مردم از شما دوری خواهند کرد. پس سعی کنید همیشه و برای همه محرم باشید تا موفق باشید.

فال کائنات متولدین شهریور

متن فال:

با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید . برای هدف برنامه ریزی کنید موفقیت بدون برنامه ممکن نیست .

فال کائنات متولدین مهر

متن فال:

هرگز بابت که می‌کنید مایوس و دلسرد نباشید و به آنچه که در دسن دارید قناعت کنید. زیرا آنچه را که پروردگار متعال برای هر بنده‌ای مقرر فرموده، متناسب با استعداد و لیاقت اوست. پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال کائنات متولدین آبان

متن فال:

آینده خوبی در انتظار شماست. سعی کنید خود را از فساد دور نگه دارید زیرا آینده شما ارتباط مستقیم به حال شما دارد پس حالت خود را حفظ کنید و تا در زندگی درخشش بیشتری داشته باشید.

فال کائنات متولدین آذر

متن فال:

فردی در نزدیکی شماست که بسیار به شما حسادت می کند، مواظب اطرافتان باشید و سعی کنید باعث به وجود آمدن حسادت دیگران نشوید.

فال کائنات متولدین دی

متن فال:

در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

فال کائنات متولدین بهمن

متن فال:

خیلی زود اتفاقی برای شما رخ می‌دهد که به قدرت خداوند بیشتر پی میبرید. این اتفاقات باعث می‌شود که شما را به رویاهایتان نزدیک‌تر شوید.

فال کائنات متولدین اسفند

هرگز در زندگی خود به کسی بد قولی نکنید و همیشه به عهد و پیمان خود عمل نمایید و با مردم معاشرت داشته باشید و اعتماد آنها را به خود جلب کنید تا موفق شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: