فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد 24 مرداد ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات شما

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 20610
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد فردا متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: صبر و تحمل به خرج دهید و برای انجام کارهایتان عجله نداشته باشید تا نتایج خوبی به دست آورید. شاید مجبور شوید کارهای تازه ای را آغاز کنید، سعی کنید در آن احتیاط کنید تا خدایی ناکرده خودتان را به دردسر نیندازید. پولی که منتظرش هستید تا دو وعده آینده به دستتان می رسد. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.

فال ابجد  متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: اقبال نیکویی در انتظارتان است و سرمایه اندکی به دستتان می رسد که می تواند شما را از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار دهد. اگر می‌خواهید کاری را آغاز کنید قبل از هر عملی صلاح و مشورت داشته باشید تا خدایی نکرده به دردسر نیفتید. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد شما:ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: مسائل ناراحت‌کننده‌ای در زندگی تان وجود دارد که برای برطرف شدنش باید به خداوند پناه ببرید. اگر می‌خواهید به آرزوهایتان دست پیدا کنید باید از خودتان توانایی و تلاش نشان دهید و از تنبلی دست بکشید. به زودی خداوند نو رسیده ای به شما یا یکی از عزیزانتان عطا خواهد کرد. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید .

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت نیکوست. روزگار بر وفق مراد شماست و شما به حاجت های خود دست پیدا خواهید کرد،، به زودی گشایشی در زندگی شما رخ می دهد صاحب فرزندی خواهید شد که قدمتش برای تان مبارک است بهتر است؛ برای خود صدقه ای بدهید تا از چشم مردم در امان بمانید و شادی را در خود به وجود بیاورید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیاندازید.

فال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: مدتی است در راز و نیاز با خداوند کاهلی می کنید،، با این کارتان طالع خود را به رنگ تیره و تار در خواهید آورد و مشکلات بسیار زیادی در خود به وجود می آورید،، سعی کنید؛ تا می توانید دست از کارهای نادرست بردارید و خودتان را به فساد آلوده نکنید. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، امروز زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی گرفتاری هایتان از بین خواهد رفت شما به موفقیت‌های بسیار بالایی می رسید،، و مقصود خود را به دست خواهید آورد اگر همت کنید؛ با موفقیت های کاری و پولی فاصله‌ای ندارید می توانید خیلی زود خودتان را به پیروزی در زندگی برسانید. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. عشقتان را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: