ثبت نام اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و از دم قسط
پژو پارس یکی از خودروهای محبوب خانوادگی بازار است که مدلهای کارکرده آن با قیمت بالای نیم میلیارد تومان و بیشتر در بازار خرید و فروش میشود.
با توجه به این قیمت متقاضیان واقعی به سختی حتی امکان خریدن مدل کارکرده این خودرو را دارند. با توجه به این شرایط، بعضی شرکتهای لیزینگی با در نظر گرفتن وام خرید پژو پارس سال، شرایط خرید راحت مدل صفر آن را فراهم کردهاند.
در حال حاضر خرید نقدی پژو پارس برای مشتریان واقعی کار دشواری شده است. در واقع خریداران حقیقی باید برای خریدن صفر این خودرو حداقل 700 میلیون تومان نقدینگی داشته باشند.
حتی خرید مدلهای دست دوم نیز نقدینگی تقریبا 500 میلیون تومانی احتیاج دارد. افرادی که مایل به داشتن صفر پژو پارس هستند، بهتر است از طرحهای وامی شرکتهای لیزینگی استفاده کنند. یکی از شرکتهایی که امکان خرید خودرو پژو پارس با وام را فراهم کرده، کیان خودرو است. کیان خودرو 50 درصد از مبلغ خودرو را به صورت وام در نظر گرفته و مدت زمان بازپرداخت آن را 12 تا 36 ماه قرار داده است.
افرادی که خواهان بهره مندی از وام پژو پارس کیان خودرو با بازپرداخت 12 ماهه هستند، باید معادل 493 میلیون و 860 هزار تومان پیش پرداخت داشته و هر ماهه 43 میلیون و 690 هزار تومان قسط بدهند. متقاضیان این وام با بازپرداخت 24 ماهه، باید 524 هزار و 690 تومان پیش پرداخته و ماهیانه 24 میلیون و 620 هزار تومان قسط بپردازند. افرادی که خواهان بهره مندی از این وام با بازپرداخت 36 ماهه هستند، باید 549 میلیون و 310 هزار تومان پیش پرداخت داشته باشند و هر ماهه 18 میلیون و 990 هزار تومان قسط بدهند.
به اطلاع عموم منتخبین مشمول و حائز شرایط الویت بندی پیش فروش (بهمن و اسفند ماه 1403) محصول ری را ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند شرایط پیش فروش محصول ری را مطابق با اطلاعیه های " سامانه ثبت درخواست خرید خودرو ( اولویت بندی ) بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول ضوابط عدم خرید 48 ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نموده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
طرح پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت های (بهمن و اسفند ماه 1403) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول ذیل از روزپنجشنبه مورخ 1403/07/26 شروع و تا پایان روزشنبه مورخ 1403/08/05 ادامه خواهد داشت
علیمردان عظیمی با اشاره به راهبرد و رویکردهای وزارت صمت در کاهش مصرف سوخت، توضیحاتی درباره برنامه ایرانخودرو در مقوله طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و برقی ارایه و اظهار کرد: با توجه به اینکه خودرو هیبریدی نیاز به ایجاد زیرساخت ندارد، در حال حاضر اولویت ایرانخودرو طراحی و عرضه تارا هیبرید است، در حال حاضر در مرحله تکمیل طراحی و نمونهسازی پروژه تارا هیبرید هستیم و تا اوایل زمستان امسال، نمونههای اولیه این محصول به منظور کالیبراسیون در شرایط اقلیمی ایران، وارد جادههای ایران میشوند.
وی افزود: با برنامهریزی انجام شده، از ابتدای سال آینده مراحل صنعتیسازی این محصول شروع و با طی شدن مراحل تجاریسازی، در پاییز سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
عظیمی تاکید کرد: بر اساس مدلسازیهای دقیق رایانهای، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد کاهش مصرف سوخت بدون نیاز به هیچگونه زیرساختی، در این خودرو محقق خواهد شد.
مدیرعامل ایرانخودرو همچنین با اشاره به توانمندیهای موجود این شرکت در حوزه تحقیقات موتور اظهار کرد: قدرتمندترین موتور تولید داخل یعنی EFP-TC توسط ایرانخودرو عرضه و در محصولات ریرا و دنا جوانان و بهدنبال آن بر روی تارا استفاده میشود. این موتور جدید و پرقدرت، علاوه بر افزایش شتابگیری، مصرف سوخت کمتری نسبت به نسخه قبلی یعنی EF7-TC خواهد داشت. انتظار میرود دنا و تارا مجهز به موتور EFP-TC تا آخر امسال بهدست مشتریان برسد.
به گفته وی، ایرانخودرو علاوه بر قدرت و شتاب، به مقوله مصرف سوخت نیز توجه ویژهای داشته و در این زمینه نیز پروژههای مختلفی از جمله تولید موتور سه سیلندر را در دستور کار دارد؛ این موتور که کاهش قابل توجهی در مصرف سوخت خودرو به دنبال خواهد داشت، با اتمام مراحل طراحی و تست، وارد مرحله صنعتیسازی شده است.
عظیمی در خصوص سایر برنامههای ایرانخودرو در حوزه توسعه موتور، از توسعه و نصب موتور EF7-Turbo CNG گازسوز به عنوان اولین موتور پایه گازسوز توربوشارژ ساخت داخل بر محصول سورن خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اصلی موتورهای گازسوز، افت توان و گشتاور و نیز کم بودن پیمایش با یک مخزن گاز پر است، با توربو شدن، تمامی این مشکلات در این موتور مرتفع شده و حتی میتواند در محصولی مانند دنا که تا کنون نسخه گازسوز آن ارایه نشده نیز به کار گرفته شود.
وی همچنین از تولید انبوه رانا با گیربکس AMT6 از دیماه امسال خبر داد و گفت: از مزایای این گیربکس این است که ساختار آن، کاملا مشابه گیربکس دستی است که بهطور کامل در شرکت نیرومحرکه از زیرمجموعههای ایران خودرو داخلیسازی شده و با اضافه شدن سیستم کلاچگیری و تعویض دنده رباتیک، به یک گیربکس اتوماتیک تبدیل شده است. مزیت اصلی آن قیمت کمتر تولید به واسطه داخلیسازی و در نتیجه کاهش ارزبری است.
عظیمی در ادامه افزود: محصول تارا جوانان با موتور پرقدرت EFP-TC نیز به مراحل نهایی توسعه و صحهگذاری رسیده و تا بهمنماه امسال به تولید انبوه میرسد. این محصول با استفاده از موتور جدید که مشابه موتور ریرا و دنا جوانان است، به یکی از پرقدرتترین محصولات سدان ساخت داخل تبدیل خواهد شد و میتواند رقیب مهمی برای خودروهای مشابه وارداتی باشد.
عظیمی همچنین عنوان کرد: ریرا بنزینی در آبانماه به صورت انبوه تولید خواهد شد و با شروع تحویل در آذرماه، تمامی تعهدات ایجاد شده تا پایان سال تحویل مشتریان خواهد شد.
وی طراحی و تولید کراساوور ریرا را تحولی در صنعت خودرو کشور خواند و گفت: با تولید این محصول ایرانخودرو توان رقابت با خودروهای خارجی را دارد و قطعا این محصول با کیفیت و بهروز، جایگاه مناسبی در بازار خودروهای کراساوور به دست خواهد آورد.