فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد امروز یکشنبه 29 مهر 1403

فال ابجد دقیق امروز خود را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 22926
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد متولدین فروردین

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : اگر به روابط و شخصیت‌ها با دقت بیشتری نگاه کنید، آنچه را می‌خواهید خواهید یافت. رفتارهای بی‌مناسبت و ناشایست دیگران را فراموش نکنید و اطرافیانتان را بیشتر بشناسید.اگر می خواهید در زندگی به مقصود خود دست پیدا کنید بهتر است؛ از کینه و کینه توزی بردارید و هیچگاه بدگویی دیگران را در زندگی نکنید سعی کنید؛ در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا بتوانید آینده‌تان را به خوبی و خوشی بسازید و خود را به موفقیت برسانید. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما : ج آ ج

تعبیر : روزگار نیک و مبارکی پیش روی شماست. از نفاق و ریا به دور باشید و همواره دستگیر نیازمندان باشید.شخصی با چرب زبانی هایش می خواهد شما را به دام بیاندازد و مشکلات بزرگی برای تان به وجود بیاورد بهتر است؛ مراقب خود باشید، و هیچگاه گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم و مردم در امان بمانید و تنی سالم داشته باشید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : شما از موج‌های خطرناک و ویران‌کننده‌ زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهید کرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.ه آرزوها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید از طرف شخصی خبرهای خوب و خوشایند به گوشتان می رسد که موفقیت را در آینده نصیبتان می کند،، باعث می‌شود بتوانید آرامش و آسایش را در زندگی تان احساس کنید و خود را از تمام غم و اندوه نجات دهید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : شما در شرایط سختی قرار گرفته‌اید. نگران نباشید پس از هر سختی آسانی است. سخنی را که نمی‌توانید به آن عمل کنید، بر زبان نیاورید.زودی گشایشی در زندگیتان را خواهد داد که آینده تان را به خوبی و خوشی می سازید و خود را به مقامات بالا و سربلندی در آینده خواهید رساند،، سعی کنید؛ هیچ گاه بی گدار به آب نزنید تا بتوانید شادی را به دست بیاورید و به هدفتان دست پیدا کنید. دینی به گردن شخصی دارید. 

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر : تا حد امکان هزینه‌های خود را کاهش دهید و ولخرجی نکنید. ممکن است به اندوخته‌ شخصی تان احتیاج پیدا کنید.روزگار بر وفق مراد شماست به زودی به هدف و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و آرامش و آسایش را در آینده به دست می آورید،، هیچگاه در انجام کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید به لطف خداوند آینده خوب و روشنی در پیش رو خواهید داشت. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر : به ظاهر مردم توجه نکنید. سعی کنید از باطن عقیده‌ آنها آگاه شوید. رسیدن به هدف مشکل است ولی اگر شما بر مردم و به‌ویژه اطرافیان تان سخت نگیرید، دنیا نیز بر شما آسان می‌گیرد. نیت و خواسته شما خیر است همه چیز در آینده نزدیک سامان مییابد و مشکلات حل می‌شود تحولات خوبی اتفاق می‌افتد از غصه و ناراحتی آزاد گردیده و آگاه باشید همه چیز به پشتکار و اراده شما بستگی دارد. از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. 

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر : نفع شما در  چیزی نیست که بر آن پافشاری می‌کنید. راه و مسیر پیشرفت را درست تشخیص دهید. خوشبختی در انتظار شماست.خواسته و نیت شما خوب است و تمام چالش‌ها و گرفتاری‌های شما درست می شود و تو خوشحال می گردی از پشتیبانی و تجربیات دیگران استفاده کن تا به سعادت و سربلندی برسی روزهای بسیار خوبی در انتظار توست و هرگز ناامید تسلیم نشو. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید.

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : امروز ممکن است که بخواهید در مورد یکسری مسائل و تصمیماتی که برای آینده خود دارید با یک نفر مشورت کنید. این مشورت به صلاح و نفع شما تمام خواهد شد و همین باعث می‌شود از بعضی تصمیمات اشتباهی که داشته‌اید خودداری کنید. شانس و طالع خوبی دارید در آینده‌ای نزدیک به پیروزی و رشد چشمگیری می‌رسید مسافر شما به خوشی و سلامت برمی‌گردد و خبرهای خوبی را می‌شنوید همواره به خدا توکل کنید و امیدوار باشید و بدانید که همواره خوبی و سرانجامی نیک را برای تو می خواهد. در بخش به دیگران میانه رو باشید.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : قدر روزهای خوش زندگی‌تان را بدانید. بدانید که همیشه فرصت‌های مناسب برایتان فراهم نمی‌شود؛ پس از این روزها استفاده کنید و در حال زندگی کنید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : موفقیت هایی که در پیش دارید اندک و کوچک اند مگر اینکه اراده تان را قوی کنید. واقع بین باشید و از بلندپروازیهای بی نتیجه دست بردارید.کینه ورزی و دشمنی را کنار گذاشته و افکار و ذهن خود را از آلودگی ها پاک کنید و از افراد نادرست دور کنید اگر فردی از شما ناراحت شده از او طلب حلالیت کند و دلخوری را رفع نمایید. به هدف های خود خواهید رسید اوضاع مساعد می گردد پس آشفته و نگران نباشید. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. 

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما : ج آ د

تعبیر : خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر : دست نگه دارید و برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط مناسب بمانید.گرفتاری ها و سختی ها به پایان میرسد و پیروزی و سعادت نصیب شما می گردد همواره متوجه اطرافیان خود باشید خبرهای خوشحال کننده را خواهی شنید و مسافر شما به خوشی از سفر برمیگرده و تو شاد می‌شوی همواره امید به خداوند باشد. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: