فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

برای فال تاروت، شما بیشتر می‌توانید در مورد تاروت و نحوه استفاده از آن برای پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود و دیگران بخوانید.

کدخبر : 21265
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت متولدین فروردین

متن فال:

کارت شما: ستاره جهت مخالف

عدم تعادل. بد بینی. ناراحتی. بد شانسی.ارزو های بر باد رفته.

این روز بزرگی برای برآورده شدن آرزوهاست. تولد فرزند، ازدواج، شناخت و افتخار در کارت است. ارتقاء قابل انتظار است. صمیمیت و محبت نزدیکان و عزیزان اعتماد به نفس شما را تقویت می کند. شادی از طریق کودکان نشان داده شده است، آنها در تحصیلات و حرفه خود بسیار خوب عمل می کنند. اگر برای شغل دولتی تلاش می کنید، ممکن است آن را دریافت کنید، یا لطف یک مقام عالی به شما کمک می کند تا جابه جا شوید.

فال متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت شما: ارابه جهت موافق

پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار. بعضی اوقات این کارت .سمبل شخصی است که تسلیم نمی شود. استقامت. پشتکار. اشفتگی. پریشانی. بد شانسی. وسیله نقلیه

ستارگان امروز به شما لطف دارند، استقامت به شما کمک خواهد کرد. سلامتی همچنان خوب است. اکنون میل شدیدی دارید که حس معنا و هدف را در زندگی خود دوباره کشف کنید. شما در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در زندگی خود هستید، خود را از حالت قبلی به خود جدید تبدیل می کنید و با انجام این کار دیدگاه تازه ای به زندگی به ارمغان می آورید. این تغییر مورد استقبال و پاداش است.

فال متولدین خرداد

متن فال:

کارت شما: ارابه جهت موافق

پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار. بعضی اوقات این کارت .سمبل شخصی است که تسلیم نمی شود. استقامت. پشتکار. اشفتگی. پریشانی. بد شانسی. وسیله نقلیه

خرداد ماهی عزیز، این روز بزرگی برای برآورده شدن آرزوهاست. تولد فرزند، ازدواج، شناخت و افتخار در کارت است. ارتقاء قابل انتظار است. صمیمیت و محبت نزدیکان و عزیزان اعتماد به نفس شما را تقویت می کند. شادی از طریق کودکان نشان داده شده است، آنها در تحصیلات و حرفه خود بسیار خوب عمل می کنند. اگر برای شغل دولتی تلاش می کنید، ممکن است آن را دریافت کنید، یا لطف یک مقام عالی به شما کمک می کند تا جابه جا شوید.

فال متولدین تیر

متن فال:

کارت شما: ماه جهت موافق

نیرنگ. فریب. حیله گری. اشتباه.رسوایی. خفت. خطر. دو رنگی

تیرماهی جان، شما می خواهید آزادی بیشتری برای کشف خلاقیت خود داشته باشید، به جای اینکه در جزئیات و کارهای روتین غرق شوید و در مقابل قدرت قرار بگیرید و بدانید که همیشه مجبور نیستید مسائل را به سنتی ترین روش پیش ببرید. ممکن است از یک رئیس سرسخت یا یک سازمان سلسله مراتبی خسته شده باشید و مجبور شوید وارد یک محیط انعطاف پذیرتر و سازگارتر شوید.

فال متولدین مرداد

متن فال:

کارت شما: امپراتور جهت موافق

دست یابی. انجام شدن کاری. ثبات. یک شخص لایق.اعتماد. ثروت. رهبری. اقوام مذکر. قدرت و همت

مرداد ماهی، امروز روز خوبی برای شماست، عزت نفس شما، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و می توانید یک سیستم حمایتی برای خانواده یا دوستان خود باشید. همچنین ممکن است به شما الهام شود که مستقل کار کنید، شاید حتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید تا از زندگی شرکتی و روسای ظالم رها شوید! یا ممکن است به دنبال شریکی باشید که عملی باشد و بتواند از شما مراقبت کند و پایه ای پایدار برای آینده فراهم کند.

فال متولدین شهریور

متن فال:

کارت شما: راهبه جهت موافق

دانش. حکمت. بینش. خلوص. پاکدامنی. کم صبری. یک معلمنگرش به باطن. برای جوابی که در جستجو هستید به رویا های خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید. صبر کنید و منتظر.لحظه مناسب برای انجام عمل باشید

شهریور ماهی، وقت آن است که نگاهی عمیق تر به روابط خود بیندازید. استرس و تنش با شرکا پیش بینی می شود. ممکن است یک شریک خیانتکار یا یک فرد حسود در زندگی شما وجود داشته باشد که پشت سر شما خرابکاری می کند. اگر به دنبال عشق هستید، استعلام لازم را پیدا کنید. مشکلات معده ممکن است شما را ناراحت کند. کنترل رژیم غذایی را در نظر بگیرید. سالمندان ممکن است امروز خیلی حمایت نکنند. سخت نگیر!

فال متولدین مهر

متن فال:

کارت شما: راهبه جهت موافق

دانش. حکمت. بینش. خلوص. پاکدامنی. کم صبری. یک معلمنگرش به باطن. برای جوابی که در جستجو هستید به رویا های خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید. صبر کنید و منتظر.لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

مهرماهی عزیز، هیچ چیز در زندگی نمی تواند به اندازه نگرش مثبت شما تغییر کند و شما دارای این طرز فکر آمیخته با اراده و تحسین اجتماعی خود هستید که به شما قدرت و موفقیت زیادی می دهد. مردم به مهارت های شما پی خواهند برد، ممکن است به شما کارنامه و ماموریت مهمی داده شود و به عنوان رئیس یک جامعه یا سازمان انتخاب شوید. وضعیت شما به هر نحوی ارتقاء یافته و خوشحال است.

فال متولدین آبان

متن فال:

کارت شما: عشاق جهت مخالف

جدایی. متلاشی شدن یک رابطه. سرخوردگی در عشق.حسادت. بی اعتمادی. بی وفایی

آبان ماهی ها، این زمان بیداری است!!! اکنون زمان ادامه آسیب پذیری نیست. همه چیز بر وفق مراد شما نبوده است. اگر آسایش شما بر پایه ناکافی فکر، باور و عمل نادرست استوار باشد، به آنها پایبند نیستید. شما نیاز فوری به تغییر تجارت، حرفه یا رابطه خود دارید. اتفاقی تکان‌دهنده رخ می‌دهد که ذهن شما را منفجر می‌کند یا شما را به دنبال یک حلقه می‌اندازد.

فال متولدین آذر

متن فال:

کارت شما: ملکه جهت مخالف

رکود. بیهودگی. سستی. دو دلی. عدم تمرکز و تصمیم گیری.تشویش. خیانت. فقر و مشکلات مالی

آذر ماهی جان، برای ایجاد اعتبار و اعتماد به جلسات و رویدادهای دنیای واقعی بروید و دوستان جدیدی پیدا کنید. پیوندی که در این زمان ایجاد می‌کنید، برای شما مفید خواهد بود. برخی اخبار خوب از خارج از کشور محتمل است. تجارت صادرات و واردات اگر انجام می دهید به احتمال زیاد در جریان رونق است. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است، به غریزه خود ایمان داشته باشید.

فال متولدین دی

متن فال:

کارت شما: شیطان جهت موافق

.یک شخص بد باطن. خشونت. فاجعه. سقوط. تجربیات عجیب

دی ماهی عزیز، یادگیری ایجاد تعادل، صبر و اعتدال در زندگی به نفع شما خواهد بود. شما توانسته اید راه میانه را انتخاب کنید، از افراط و تفریط دوری کنید و حس آرامش زیادی را در زندگی خود حفظ کنید. شما یاد گرفته اید که در موقعیت های استرس یا اضطراب شدید آرامش خود را حفظ کنید و زمان را با ظرافت بگذرانید. این کیفیت عالی تحسین خانواده و دوستان را برای شما ذخیره می کند.

فال متولدین بهمن

متن فال:

کارت شما: قدرت جهت موافق

قدرت. همت. شجاعت. همت و نیروی لازم را دارید که بر.دشمنان پیروز شوید

بهمن ماهی عزیز، با توجه به انبوهی از فعالیت‌ها که ممکن است امروز شما را به خود مشغول کند، تصمیم می‌گیرید ساکت بمانید و از مسئولیت‌های خود دوری کنید. شما با عجله کارها را انجام نمی دهید. بلکه وقت خود را صرف می کنید تا مطمئن شوید که بهترین کار ممکن را انجام می دهید. شما با کاری که انجام می دهید در آرامش هستید، وظیفه شما باید این باشد که مردم را در این زمان به محتوا متصل کنید و بهترین اطلاعات را تا جایی که می توانید دریافت کنید.

فال متولدین اسفند

متن فال:

کارت شما: خورشید جهت مخالف

تنهایی. شکست در یک رابطه یا ازدواج. عدم خوشبختی.اینده مه الود. شکست. انزوا.

اسفند ماهی ها، آیا قبلاً با خطر دست و پنجه نرم کرده اید یا منتظر وقوع آن هستید یا فقط تصمیم به فرار دارید تا ترس را کاهش دهید؟ این می تواند مسائل پزشکی، یا یکی از مشکلات بسیار دیگری باشد که در جنبه های دیگر زندگی نیز با آن مواجه هستیم. با دانستن اینکه در محله ای پرخطر زندگی می کنید، به جای اینکه از قبل دستگاه های محافظ خود را تقویت کنید، منتظر نوبت خود باشید. برای رویارویی با شرایط امروز باید یک انتخاب قوی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: